Відвідування супермаркетів – справа, з якою ми зіштовхуємось щонайменше раз на тиждень. Хтось ненавидить закупи, але є й ті, хто отримує задоволення від шопінгу. ZAXID.NET уклав добірку найгірших (щоб не сказати шкідливих) звичок під час закупів у супермаркетах. Сподіваємось, що ви не упізнаєте у цій добірці себе або ваших покупців-сусідів.
2. Обмацай мене повністю. Ви любите, коли вас мацають незнайомці? Скоріш за все, ні. Товари на полицях теж цього не люблять. Мабуть, траплялось бачити біля відділу фруктів та овочів, як натовп найвимогливіших і найретельніших клієнтів вибирає ідеальні плоди, обмацуючи кожен персик, яблуко або помідор (добре, якщо покупці при цьому у рукавичках). Такі пристрасні обмацування залишають на поверхні вм’ятини, які пришвидшують псування плодів. Та й вибирати щось після такого вже неприємно.
3. «Пий мене, їж мене, шаленій!». Ще одна категорія еволюційно просунутих покупців – це ті, які вважають своїм обов’язком не лише обмацати майбутню покупку, але й скуштувати («А раптом я куплю, а воно несмачне?»). І добре, якщо такий покупець донесе упаковку до каси, щоб чесно заплатити за спожите. Але скільки разів вам траплялись недоїдки на полицях супермаркетів або відкриті упаковки побутової хімії і косметики?
4. Більше, більше, ще більше поліетиленових пакетиків! У час, коли від пластику відмовляються у всьому світі, немає сенсу пояснювати, чому це важливо. Але варто пам’ятати, що часто наліпку про вагу і ціну товару можна наклеїти просто на сам товар, не запаковуючи його в окремий пакетик.
6. «Встигнути будь-якою ціною». Нетерплячі покупці, які займають дві або більше черг до каси вас нервують? Такий поспіх – це прояв неповаги до решти відвідувачів, від якого варто відмовитись.
8. «Посуньтесь, прошу пана». Чи приємно вам, коли покупець, який стоїть позаду вас у черзі на касі, починає підсувати ваші товари на стрічці, щоб викласти свої? Нагадуємо: стрічка рухома і за якусь хвилину на ній з’явиться місце для наступного клієнта, тож не варто поспішати.
9. «Відчуваю твій гарячий подих на своїй потилиці». Недотримання дистанції. На цей пункт можна було б заплющити очі, якби не ковідні часи. Пояснювати, для чого потрібно дотримуватись дистанції сьогодні, немає потреби, як і те, чому не варто брати надмір поліетиленових пакетиків.
Хтось впізнав себе у цьому переліку? Що ж, маємо надію, що після прочитання цього тексту ваша поведінка на закупах хоч трохи зміниться або ви перейдете на доставку продуктів.