Вівторок, 23 квітня

На Львівській залізниці капітально відремонтували станцію Клесів

wwwwwwВіднедавна працівники станції Клесів регіональної філії «Львівська залізниця» працюють у покращених умовах праці.  За півтора місяці будівельники Рівненського управління будівельно-монтажних робіт повністю відновили будівлю та створити належні умови для роботи стратегічної станції на Рівненщині. Днями під час робочого об’їзду Рівненської дирекції залізничних перевезень результати ремонту оглянули в.о. начальника регіональної філії «Львівська залізниця» Іван Груник, керівники служб магістралі та підприємств дирекції.

Станція Клесів – одна із стратегічних станцій на Львівській магістралі. Тут відбувається 50% усього навантаження Рівненської дирекції залізничних перевезень. За словами Івана Груника, бували періоди, коли у добу тут вантажили до 500 вагонів. Сьогодні середньодобове навантаження становить 250-300 вагонів. Основні вантажі – будівельні (щебінь гранітний, відсів) та лісові.

«Раніше тут не повністю були забезпечені умови для роботи працівників, особливо для чергових по станції, складачів потягів. Тому ми прийняли рішення про ремонт для кращої, комфортнішої роботи наших залізничників. Водночас надіємось, що  покращиться і продуктивність роботи, працівники належно оцінять створені для них умови», – зазначив керівник.

Іван Груник висловив подяку службі будівельно-монтажних робіт та цивільних споруд, зокрема працівникам Рівненського БУ-З, за якісну та швидко виконану роботу та звернувся до начальника станції Клесів із проханням берегти зроблене, докладати максимум зусиль для координації всіх підрозділів та забезпечення стабільної роботи станції.

Відвідуючи у ході об’їзду станції та вокзали у Стоянові, Луцьку, Рівному, Сарнах та Здолбунові, в.о. начальника регіональної філії наголосив на необхідності підвищення дохідності від приміських та пасажирських перевезень, благоустрою будівель та території: «Керівники повинні правильно розпорядитись своїми ресурсами та чітко організовувати роботу, аби на залізничних об’єктах був порядок. Та в першу чергу необхідно утримувати у належному стані пристрої та інфраструктуру, від яких залежить безпека руху потягів на залізниці, адже ми відповідаємо за людей – і залізничників, і наших пасажирів, а будь-яка помилка може призвести до трагедії»

Керівники магістралі також зустрілись із начальниками підприємств Сарненського та Здолбунівського вузлів та обговорили проблемні питання. Основний акцент у розмові поставили на найважливіших питаннях – у першу чергу забезпечення безпеки руху потягів на залізниці. Іван Груник зазначив, що в умовах літнього сезону та високих температур необхідно особливо прискіпливо стежити за протипожежною безпекою на підприємствах, слідкувати за справністю дизель-потягів, адже минулого року на Львівській залізниці сталось 5 випадків загорянь у дизелях. Суворо заборонені ремонтні роботи на колії якщо температура рейок сягає понад 50 градусів.

В.о. начальника регіональної філії також поінформував залізничників, що згідно із наказом, у цьому місяці працівники робітничих професій Львівської магістралі отримають більшу заробітну плату – премії зростуть до 30% від посадового окладу.

 

 

 

 

Новини від "То є Львів" в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/inlvivinua.