Внаслідок аномальних злив, що пролилися днями у Львові, постраждала одна зі станцій Львівського метро.
Дренажні канали станції Замарстинів не справилися з навалою води, тому стихія ринула у відкритий простір.
Про це повідомляє прес-служба Львівського метрополітену.
Як пояснив помічник начальника станції Ігор Зеленюта, дренажна система станції Замарстинів працювала не на повну потужність, у зв’язку з тим, що частину каналів було закрито на ремонт.
Однак, підтоплення вдалося швидко локалізувати, а зайву воду направити через робочі дренажні канали в підземне водосховище.
Підземне водосховище Львівського метро — одна з найбільших підземних систем боротьби з повенями в Україні. Будівництво споруди почалося в 1995 році, а основні роботи були завершені в 2007 році. Однак будівництво і розширення системи тривають донині.
Раніше повідомлялось, що внаслідок сильних дощів виникла загроза підтоплення деяких станцій. Однак, завдяки злагодженій роботі персоналу, водяні потоки було перенаправлено у підземні водосховища.
Тунелям Львівського метрополітену не страшні жодні опади. Хоч би яким сильним був дощ — системи підземних тунелів відведуть воду в підземне водосховище.
У 110 метровому залі розташовані чотири гідронасоси, які приводяться в роботу авіаційними газовими турбінами загальною потужністю 1500 кінських сил. З їхньою допомогою вода піднімається до рівня води в річці Полтва для скидання. Система здатна перекачувати до 20 тонн води на секунду.
Та звісно, не всім відомо про цю систему водовідводу. Більшість львів’ян та гостей міста мало чули про підземну річку Полтву та зв’язане з нею підземне водосховище Львівського метро.
Лінія метро влаштована нижче рівня землі та розділена з Полтвою водозахисною стіною. Лише невелика частина річки виходить на поверхню. Значна частина Полтви проходить під землею, а над нею влаштовані площі, вулиці та вирує міське життя.
Довідково.
Хочете дізнатись більше про Львівський метрополітен? Радимо прочитати Львівське метро: міфи та реальність
Підтримайте проект на Patreon