Компанія Schwarz Group готується зайти на український ринок та буде розвивати тут власну мережу супермаркетів Lidl. Про це йдеться в повідомленні німецького профільного видання Lebensmittel Zeitung, – передає Tvoemisto.tv з посиланням на Бабель.
У документах зазначають, що виведенням Lidl на український ринок займатиметься 47-річний Адам Мішчишин. Його офіційно представили як головного менеджера Lidl Україна. Документ про його призначення підписаний гендиректором Lidl Гердом Хшановські.
В Україні компанія планує конкурувати з мережею супермаркетів АТБ.
Для довідки
Lidl – це німецька міжнародна мережа супермаркетів. Вона має понад 12 тисяч магазинів по всьому світу та працює у майже всіх країнах Європейського Союзу, а також у Сербії, Швейцарії, Великобританії та США.