Нову дорогу, що сполучатиме вулицю Суботівську та Шевченка, прокладатимуть через тунель під залізничними коліями.
Про це на своїй сторінці у Facebook написав заступник керівника департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР Андрій Білий, пише Твоє місто.
За його словами, у міськраді розглядали три варіанти перетину колії при будівництві дороги: регульований переїзд через колію, естакада або тунель під коліями.
«Перший варіант відхилили одразу через велику кількість потягів. Будівництво 500-600 м естакади проектанти оцінили в 250 млн гривень. Ще однією складністю другого варіанту є торф’яне поле», – написав Андрій Білий.
Третій варіант, за його словами, спершу відхилили, оскільки пропонована технологія будівництва тунелю передбачала поетапну зупинку руху частиною колій, що не підтримали в ПАТ «Укрзалізниця».
«Пізніше знайшли компанію, що будує метро в Києві, яка попередньо повідомила, що зможе збудувати тунель без впливу на роботу колій. Цей варіант попередньо оцінили в 100 млн грн. Його взяли за основний», – додав посадовець.
Наразі у міськраді розробили геологію на частину геології, а після остаточних погоджень із проектантами та будівельниками на проект мають підготувати технічне завдання та виготовити проектно-кошторисну документацію. На основі цього розроблятимуть проект т зможуть розпочати будівництво. Замовником робіт буде ЛКП «Львівавтодор».
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що збудувати дорогу планують до 2024 року, оскільки вона входить у Стратегію розвитку Рясного. Нова дорога має розвантажити вулицю Шевченка та дати можливість сполучити мікрорайон Рясне, Рясне-2 з центром Львова за допомогою громадського електротранспорту.