Якою буде нова дорога між Рясним та Левандівкою. Схема

Нову дорогу, що сполучатиме вулицю Суботівську та Шевченка, прокладатимуть через тунель під залізничними коліями.

Про це на своїй сторінці у Facebook написав заступник керівника департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР Андрій Білий, пише Твоє місто.

За його словами, у міськраді розглядали три варіанти перетину колії при будівництві дороги: регульований переїзд через колію, естакада або тунель під коліями.

«Перший варіант відхилили одразу через велику кількість потягів. Будівництво 500-600 м естакади проектанти оцінили в 250 млн гривень. Ще однією складністю другого варіанту є торф’яне поле», – написав Андрій Білий.

Третій варіант, за його словами, спершу відхилили, оскільки пропонована технологія будівництва тунелю передбачала поетапну зупинку руху частиною колій, що не підтримали в ПАТ «Укрзалізниця». 

Червоним позначено другий варіант дороги, зеленим – другий

«Пізніше знайшли компанію, що будує метро в Києві, яка попередньо повідомила, що зможе збудувати тунель без впливу на роботу колій. Цей варіант попередньо оцінили в 100 млн грн. Його взяли за основний», – додав посадовець.

Наразі у міськраді розробили геологію на частину геології, а після остаточних погоджень із проектантами та будівельниками на проект мають підготувати технічне завдання та виготовити проектно-кошторисну документацію. На основі цього розроблятимуть проект т зможуть розпочати будівництво. Замовником робіт буде ЛКП «Львівавтодор». 

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що збудувати дорогу планують до 2024 року, оскільки вона входить у Стратегію розвитку Рясного. Нова дорога має розвантажити вулицю Шевченка та дати можливість сполучити мікрорайон Рясне, Рясне-2 з центром Львова за допомогою громадського електротранспорту.

Новини від "То є Львів" в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/inlvivinua.