п`ятниця, 26 квітня

У Львові запустили безкоштовний мобільний додаток Гарячої лінії міста

З 7 травня мобільний додаток «Гарячої лінії» міста «1580 Львів» став доступний для власників мобільних пристроїв з операційною системою Android.

«Важливо, щоб мешканець, який є активним, міг подати інформацію і свої ідеї, чи те, що треба поправити, а місто активно це взяло в роботу. Кожного тижня, коли у нас є загальноміська апаратна нарада, по системі KPI ми моніторимо всі звернення мешканців, в розрізі кожного району, в розрізі кожної проблематики.

Звернення кожного львів’янина сприймається максимально уважно і максимально активно береться в роботу. Завдання в тому, щоб мешканці були активні, щоб ми більше зробили, щоб мешканці допомагали контролювати роботу усіх виконавчих служб міста Львова.

Якщо є якісь порушення, поломки — побачили, зазнимкували, скинули на facebook чи зателефонували — це одразу йде як доручення до виконання.

Сьогодні ми маємо більше 15 тис людей у facebook-сторінці, які є активними, які переживають за місто, це не байдужі мешканці. Я закликаю усіх львів’ян бути активними, брати участь у житті міста.

Ми у Львові підтримуємо всіх, хто активний, хто має пропозиції. Просимо подавати інформацію на всі ті ресурси, які відкриті. Ми до кожного звернення маємо персоніфіковану увагу — це те саме, що ви б звертались до мера персонально. Добрих справ має бути більше і більше”, — зазначив Андрій Садовий, міський голова Львова.

«Мобільний додаток Гарячої лінії міста — це ще один засіб, який ми розробили для мешканців Львова. Відтепер, маючи в руках мобільний телефон, львів’янин цілодобово має можливість скерувати місцевій владі свою заяву, пропозицію чи подяку навіть не телефонуючи в кол-центр. Донести свою думку до міської влади стало ще зручніше, доступніше та оперативніше. Більш того, ті, хто встановить на своєму Android мобільної додаток Гарячої лінії та зареєструється в ньому, буде отримувати поточні та важливі повідомлення міських служб та комунальних підприємств про планові та аварійні роботи на мережах міста. Додаток інтегрований з базою даних Гарячої лінії міста.

Щодня кол-центр Гарячої лінії міста опрацьовує від 500 до 1500 дзвінків, на сторінці у Фейсбук опрацьовуються сотні коментарів. Але також є категорія мешканців, які не завжди хочуть бути публічними та спілкуватись з працівниками кол-центру. Додаток дає можливості подати звернення без зайвої публічності або комунікації. Все спілкування відбувається через індивідуальні повідомлення для користувача”, — розповіла Валентина Бартошик, директор департаменту адміністративних послуг Львівської міської ради.

Для того, щоб користуватись мобільним додатком «1580 Львів», потрібно:

— встановити додаток на мобільний телефон через Play Market;

— зареєструватись, якщо Вас немає в базі даних (система Вас проінформує про це);

— зателефонувати у кол-центр «Гарячої лінії» міста, набравши номер 1580, або надіслати запит і працівник кол-центру Вам передзвонить і все пояснить.

Можливості мобільного додатку «1580 Львів»:

— подавати звернення, пропозиції — миттєво, зазначивши адресу події та короткий зміст питання.

— стежити за роботами, які тривають у місті за Вашою адресою.

— отримувати і читати звіти про виконану роботу, коли зручно особисто Вам, незалежно від графіку роботи служб міста.

— бути активним учасникам позитивних змін у місті.

Мобільний додаток розробила івано-франківська ІТ-компанія «Техноінфософт», яка розробила програмне забезпечення Visual service, що його встановили для «Гарячої лінії» міста.

«Ми працюємо на українському ринку програмного забезпечення. Розроблений, в першу чергу, програмний комплекс «VisualService» призначений для компаній, що управляють житловим фондом. Зараз наше програмне забезпечення встановлено в десятках різних комунальних підприємств.

Також Техноінфософт розроблено декілька інших унікальних рішень. Це «Муніципальний Дата центр», портал «Інфраструктура міста на карті», персональні кабінети мешканця та «Муніципальний фіскальний реєстр». Особливою гордістю став міський Контакт-центр, що працює в Івано-Франківську та Львові. Це зручне та корисне програмно-апаратне рішення для міст і управляючих компаній”, — зазначив Руслан Євчин, директор ТОВ «Техноінфософт».

«Львів знову продемонстрував, що він не лише відкритий для світу, але і для мешканців міста. Наступні першочергові етапи — це розробка додатку для операційної системи iOs; додати функціонал — карта звернень, щоб мати можливість бачити свої та інші звернення на карті міста, а також робити відповідні позначки», — додала Валентина Бартошик, директор департаменту адміністративних послуг Львівської міської ради.

Загалом за січень-квітень 2018 року кол-центр «Гарячої лінії» міста прийняв від мешканців 80 823 дзвінків. Зареєстровано 29 441 звернень.

Нагадаємо, торік модернізували «Гарячу лінію» та створили портал муніципальних оголошень http://1580.lviv.ua/, а короткий номер 15−80 став безкоштовним з мобільного для абонентів операторів «Vodafone», «Лайфселл» та «Київстар». Окрім того, в цьому році «Гаряча лінія» запрацювала у м. Винники, смт. Брюховичі та смт. Рудно.

Також цього року запрацювала сторінка «Гарячої лінії міста Львова» у соціальній мережі facebook. Зараз сторінка має понад 15,5 тис учасників. Модерацію сторінки забезпечують троє осіб.

Новини від "То є Львів" в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/inlvivinua.