п`ятниця, 19 квітня

У Львові назвали дату запуску електротранспорту до залізничного вокзалу

Триває реконструкція пл. Двірцевої — всі роботи виконують згідно з графіком. Ремонтні роботи проводять на території, де пролягає трамвайна колія. Вже замінили водогони, каналізацію, й забрали всі «повітряні» дроти. Зараз укладають плити під трамвайну колію та облаштовують платформи для висадки і посадки пасажирів трамваїв. До кінця року заплановано відновити рух трамваїв до Головного вокзалу.

«Сьогодні в мене оптимізму набагато більше, ніж коли ми виїжджали сюди минулого місяця. Десь до кінця листопада гості і мешканці міста вже зможуть під’їхати трамваєм фактично до входу у вокзал. Роботи надзвичайно складі, робіт багато.

Зараз в роботі також є проект реконструкції вул. Чернівецької. Як ви знаєте, в минулому році ми зробили повністю трамвайну колію, а саму дорогу зараз робить наш інститут. Тому, можливо, спробуємо зробити одну частину вул. Чернівецької. Чому одну — тому що наступного року ще треба робити паркінг. Для того, щоб будувати паркінг, має заїжджати важка техніка. Ми не хотіли би зробити роботу, а щоб потім вона була знищена.

Тому: площа, нормальний під’їзд трамваями, одна полоса вул. Чернівецької, стоянка для громадського транспорту, для автобусів, і також тут зможуть паркуватись автобуси, які будуть робити міжнародне сполучення. Ну, і плюс має бути фонтан”, — прокоментував хід робіт міський голова Львова Андрій Садовий.

За інформацією ЛКП «Львівавтодор», станом на 6 серпня на пл. Двірцевій:

  • демонтовано бруківку — 5655,8 м2 (об’єм демонтованої бруківки — 811,6 м3);
  • замощено вздовж будівлі залізничного вокзалу гранітною плиткою ділянку на площі 2420 м2;
  • змонтовано 136 плит трамвайних колій марки ПКП, загальною довжиною 336 м;
  • завершується демонтаж старої трамвайної колії та вже прокладено нову трамвайну колію на ділянці 137 м з кріпленням до плит ПКП;
  • замощено трамвайну колію бруківкою на площі 110 м2;
  • завершено роботи із влаштування каналізаційного колектора;
  • прокладено нову телефонну каналізацію зв’язку та тривають роботи із перекладання кабелів зв’язку;
  • прокладено новий водопровід, діаметром 280 мм, на ділянці 558 м, і діаметром 110 мм на відстань 119 м.

Також завершується влаштування третьої з чотирьох платформ для висадки і посадки пасажирів трамваїв. Змонтовано фундамент та каркас диспетчерського пункту, змонтовано 2 павільйони для пасажирів на платформі № 1, та виконують роботи з влаштування монолітної залізо-бетонної камери керування фонтаном; завершують роботи із прокладення футлярів та фундаментів під опори освітлення площі.

«Роботи з реконструкції пл. Двірцевої тривають, графіки витримуються. Площа починає набувати майбутніх рис. Після реконструкції площі, кінцеві зупинки міських автобусів будуть розташовані ліворуч, біля трамвайних зупинок, які будуть наближені до головного входу у залізничний вокзал. Трамваї везтимуть пасажирів практично до входу на вокзал. Рух транспорту та пішоходів плануємо розділити на 4 смуги. На площі з’явиться більше пішохідного простору», — повідомили у ЛКП «Львівавтодор».

Нагадаємо, замовником робіт з реконструкції пл. Двірцевої є ЛКП «Львівавтодор», а виконавцем робіт, відповідно до тендеру, — ТзОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл». Проектом реконструкції площі передбачено збільшення інфраструктури громадського транспорту, збільшення кількості зупинок, облаштування громадського простору, облаштування сучасного фонтану, підземного паркінгу тощо. Триватиме реконструкція 2 роки (роботи розпочалися весною 2019 року). Згідно з договором, укладеним з підрядною організацією «Онур», вартість робіт становитиме 165,5 млн. грн.

Проектом реконструкції площі Двірцевої передбачено, що трамвайні колії прокладатимуть на підколійні залізобетонні плити. Вздовж трамвайного маршруту буде замінено контактну мережу. Поблизу кінцевої зупинки буде облаштовано приміщення диспетчерської та електронне інформаційне табло. На хідниках буде замощено тротуарну плитку з природного каменю різного типу із тактильними елементами. На посадкових платформах трамвая та автобусів збудують пандуси, а на території площі облаштують острівки таксі, переїзду та острівки платформ АС. На проїжджій частині з’явиться асфальто-бетонне покриття, а місця для відстою автобусів замостять бруківкою. Вздовж проїжджої та пішохідної зони замінять освітлення, встановлять антипаркувальні стовбці зі світлом та сітілайти.

Фонтан навпроти входу до будівлі залізничного вокзалу замінять на «динамічний фонтан» із 9 форсунками та кольоровою підсвіткою.

Заплановано облаштування всієї площі зеленими насадженнями. Тут з’являться платан кленолистий, яблуні, сакури, берези, дуби, робінії псевдоакаційні, бобівники анагіролисті та чимало кущів, зокрема бірючина звичайна, кампасис вкорінюючий, дрік красильний, деревій таволговий, молінія голуба, золотарник, ехінацея, котяча м’ята Фассена та ірис бородатий.

На час ремонтних робіт на цій частині площі кінцеву зупинку трамвайних маршрутів № 1, 4, 6 та 9 із «Залізничного вокзалу» перенесено до «ТРЦ Скриня».

Новини від "То є Львів" в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/inlvivinua.