На Львівщині залишається період відключень 4 – 8 – 4 – 8

На Львівщині залишається діючим період відключень згідно з яким мешканці протягом чотирьох годин отримують електроенергію, опісля 8 годин – вона відсутня.

Про це повідомили у пресслужбі Львівобленерго. 

“Виділений ліміт навантаження для Львівщини, визначений Укренерго, покриває лише 50% загальних потреб області. Це наслідок ворожих обстрілів енергетичної інфраструктури та дефіциту потужності в енергосистемі України”, – йдеться в повідомленні. 

Також компанія опублікування відповіді на актуальні питання населення щодо відключень електроенергії на Львівщині. 

Кому відключають електроенергію? 

Під аварійні відключення потрапляють більшість споживачів Львівщини, окрім об’єктів критичної інфраструктури. Графіки відключень, які були оприлюднені раніше — не діють.

Важливо, що у зв’язку із важкою ситуацією в енергосистемі з переліку критичної інфраструктури вже вилучені низка об’єктів — такі як поліклініки, котельні, станції зв’язку, правоохоронні органи тощо.

На скільки часу відключають електроенергію? 

Орієнтовно разова відсутність електроенергії складає вісім годин, далі протягом чотирьох годин світло буде. Після цього знову очікується відключення на вісім годин.

Якщо у певний момент ситуація в енергосистемі стає кращою і є можливість подати електроенергію на довший період — енергетики це роблять. Однак періодичність ВІСІМ ГОДИН без електроенергії та чотири години з електроенергією наразі зберігається.

 Що робити, якщо електроенергію вже мали подати, але світла досі немає?

Можливе збільшення часу відключення орієнтовно на годину (8 + 1 год), зважаючи на необхідність доїзду оперативних бригад до підстанцій.

Окрім цього, у час повітряної тривоги енергетики не можуть перебувати на енергооб’єктах, адже їх може атакувати ворог. Це теж може збільшити перерву в електропостачанні.

Якщо Ви бачите, що світла немає вже понад 9 годин, або ж сусідні будинки, які вимикають разом з Вашим, вже мають електроенергію, а у Вас немає — ймовірно сталося пошкодження електромереж і про це потрібно повідомити енергетиків.

Найшвидше це можна зробити у чат-ботах «Львівобленерго» у Telegram та Viber. Тут оберіть свій особовий рахунок, натисніть кнопку «Немає світла» і Ви зможете оформити заявку, яка напряму потрапить у диспетчерську службу.

Окрім цього, Ви можете звернутися на цілодобову гарячу лінію за номерами: 0-800-30-15-68, 067-333-15-68, 050-460-15-68, 093-170-15-68, (032) 290-75-68.

Чи можна користуватись електроенергією в повному обсязі після включення?

У час, коли електроенергія подається, просимо використовувати її лише для найнеобхідніших потреб — зарядка телефонів, павербанків тощо. Не вмикайте потужні прилади, без яких можна обійтись — духовки, порохотяги, бойлери, посудомийні машини та інші. Адже ситуація в енергосистемі України залишається складною.

Новини від "То є Львів" в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/inlvivinua.