Львівські бібліотекарі вибороли престижну міжнародну премію EIFL-PLIP за інновації та підтримку грамотності в суспільстві

Урок з учасниками бібліотечного дитсадка  Левеня та програми ЛітерландіяЛьвівська обласна бібліотека для дітей стала переможцем 8-ї  премії (EIFL Public Library Innovation Award for supporting literacy) міжнародної Програми інновацій  публічних бібліотек за навчально-ігрову бібліотечну програму «Літерландія». Це нова навчально-інтерактивна послуга бібліотеки, система інтерактивних занять з дошкільнятами з вивчення абетки за допомогою комп’ютерної гри «Мишеняткова Абетка», що стимулює дітей до навчання, підвищує інтерес і мотивацію до читання.

Львівська обласна бібліотека для дітей – третя українська і перша львівська бібліотека, що отримала цей престижний трофей та матеріальну винагороду у розмірі 1500$, які будуть використані на подальше впровадження інновацій для маленьких львів’ян.

Крім львівської бібліотеки, переможцем номінації стала бібліотека Оазис-дель-Сабер з Колумбії, яка забезпечує інтенсивну програму грамотності, що дозволяє підліткам і дорослим навчатися читати, писати і ставати більш активними громадянами.

Реалізація програми «Літерландія» стала можливою завдяки партнерам бібліотеки: ООО «Імпульс» – розробникам чудового додатку «Мишеняткова абетка», який бібліотекарі активно використовують у своїй роботі і який одразу сподобався користувачам бібліотеки та їх батькам.

Премія за послуги, що сприяють грамотності, виділяється в межах програми заохочень EIFL-PLIP за інновації Innovation Awards і призначена для публічних бібліотек у країнах, що розвиваються, та в країнах з перехідною економікою, в тому числі і в Україні. Програма EIFL з розробки інноваційних проектів для публічних бібліотек реалізується за фінансової підтримки Фонду Білла і Мелінди Гейтс. Конкурс проводиться з 2011 року і за цей час оголошено 29 переможців з країн Європи, Латинської Америки та Африки.

«Нашим діткам навчатись інколи дуже складно, але уроки у бібліотеці завжди для них цікаві. Ми помічаємо зміну їх психологічного стану, крім того, їхня дисципліна стає кращою. На уроках абетки вони уважніші і зосередженіші, кожен з них чекає своєї черги, щоб вийти до дошки», – сказала Вікторія Глов’як, вчитель-логопед початкових класів школи-інтернату «Довіра», де навчаються діти з особливими потребами, учасниця програми «Літерландія».

Новини від "То є Львів" в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/inlvivinua.