Львівгаз запровадив додатковий телефонний номер для консультації споживачів

Для зручності споживачів газу Львівської області ПАТ «Львівгаз» запроваджено додаткову телефонну лінію контакт-центру. Відтепер отримати консультацію щодо нарахування за блакитне паливо та подати показання лічильника мешканці регіону можуть за номером (032)-24-23-104.

 

Номер телефону є багатоканальним, що дозволяє операторам центру працювати відразу з декількома вхідними дзвінками. Звернувшись за номером контакт-центру (032)-24-23-104 споживачі газу можуть вирішити широкий спектр питань. Зокрема, передати показання лічильника газу, звірити дані в особовому рахунку, отримати консультацію щодо повірки приладу обліку газу, переоформити особовий рахунок, з’ясувати причини відключення від системи газопостачання, процедуру його відновлення та багато іншого.  Пільгові категорії споживачів також можуть проконсультуватися щодо розміру призначеної їм пільги або субсидії. Завдяки спеціальному алгоритму роботи, оператори контакт-центру отримують інформацію про клієнта та оперативно надають відповіді на його запитання. Працює телефонна лінія впродовж семи днів на тиждень з 08.00 до 20.00 год.

 

«Ми продовжуємо роботу над створення якісного зв’язку з нашими споживачами. Для цього впроваджуємо якнайширші можливості щоб налагодити постійну комунікацію – від електронних звернень, телефонних дзвінків до особистого прийому. Отож тепер кожен споживач може вибирати найзручніший  для себе спосіб взаємодії з компанією» – зазначив голова правління ПАТ «Львівгаз» Володимир Зленко.

 

Контакт-центр ПАТ «Львівгаз» для споживачів Львівщини розпочав роботу із 17 жовтня 2014 року. Для зв’язку з клієнтами компанії було запроваджено два багатоканальних номери – (032)-2907-104; 067-21-77-104 та електронна адреса [email protected]. Звертатися за телефонами мешканці області можуть впродовж семи днів на тиждень з 08.00 до 20.00. Дзвінки зі стаціонарних телефонів оплачуються згідно з міськими та міжміськими тарифами, дзвінки з мобільних – відповідно до тарифного плану оператора мобільного зв’язку.

 

Водночас, із 17 листопада компанія запровадила онлайн сервіс «Особистий кабінет» на сайті 104.ua. З його допомогою споживачі можуть не лише самостійно контролювати дані свого особового рахунку, а й отримати консультації в режимі онлайн, залишити скаргу чи записатися на особистий прийом.

Новини від "То є Львів" в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/inlvivinua.