У Львові зареєстрували петицію про запуск у місті міської електрички та створення метрополітену.
Відповідну петицію на платформі електронної демократії зареєстрував Василь Лозовий, – пише Львівський портал.
За словами автора, проєкт метрополітену може коштувати Львову один мільярд євро. Василь Лозовий переконаний, що якби у 80-ті роки метрополітен почали будувати зі спальних районів: Левандівки, Патона, Сихова, Наукової, Пасічної, то, можливо, станом на сьогодні місто мало б 1-2 гілки метрополітену.
«Синій колір – це вже існуючі колії залізниці, а також та частина вулиці Княгині Ольги, де, по факту, мав курсувати вагон метрополітену. Тому вважаю, що дану ділянку можна переобладнати під колію метрополітену або легкого метро. Отже, 50 % колії чи то міської електрички, чи надземного метрополітену вже є. Червоні лінії які я позначив – це місця, де потрібно йти під землю і копати тунелі. Лише таким способом можна досягти ідеалу в тому проєкті», – зазначає автор петиції.
Василь Лозовий зазначає, що перший тунель має сполучати аеропорт «Львів» та парк Івана Франка. На вулиці Любінській він без проблем перетинатиметься з синьою гілкою залізничної колії, далі тунель між вул. Героїв УПА, вул. Антоновича матиме кінцеву станцію.
«Чому парк Франка? Все дуже просто дерева не дозволять просідати ґрунту, а також унеможливлять руйнування будівель. Оскільки парк Франка – кінцева станція, то ціль досягнута: у центр міста з будь-якої точки міста – за 10-15 хвилин… Таким чином, щоб добратися до центру, скажімо від Мотозаводу, Сихова чи Рясного, не потрібно їхати маршруткою, а достатньо проїхати 2-3 зупинку залізницею і пересісти на гілку, яка за 5-10 хвилин доставить людину до парку Франка», – пояснює автор петиції.
Червоними лініями автор петиції позначив те, що передбачає тунель.
«Я розумію, що там є і такі варіанти, які не можливо буде реалізувати. Але на перехресті Вітовського і Сахарова можна піти під землю і через Стрийський парк зробити тунель до вул. Личаківської. І вже там зробити пересадку на залізничну колію», – пише Василь Лозовий.
Для того, аби реалізувати цю ідею, як зазначає автор петиції, для початку треба побудувати один тунель, по якому може їхати скажімо трамвай з пантографом. Далі, як переконаний Василь Лозовий, слід переобладнати вагон електрички під вагон метрополітену не технічно, а візуально. Тобто мають бути 4 пари дверей і сидіння спинкою до вікон, потрібно збільшити стоячі місця в кожному місці посадок, обладнати систему оплати та контролю по принципу метрополітену. Автор петиції також пише, що зупинка вагону електрички, яка рухається синьою гілкою, має становити 1-2 хвилини на посадку і висадку. Щоб це забезпечити, потрібні високі платформи. Крім цього кожні 5 хвилин на станцію має прибувати новий потяг.
Станом на сьогодні петиція набрала лише 50 голосів із необхідних 500.
Зазначимо, це не перша петиція про створення у Львові метрополітену. Влітку 2019 року львів’яни зареєстрували петицію з пропозицією розморозити проект будівництва метрополітену. Її автор заявляв, що спорудити метро у Львові є цілком реально, це підтвердили науковці Львівської політехніки. Єдиною умовою тут є те, що прокладати його можна до території діаметром 1 км від Ратуші.
Вже у листопаді 2019 року Львівська міськрада підтримала петицію мешканців, які просили розморозити проєкт будівництва метрополітену. Втім замість метро у Львові запропонували альтернативу – запуск електрички.
Підтримайте проект на Patreon