Під час засідання 14 червня виконавчий комітет Львівської міської ради погодив концепцію розвитку громадського транспорту та паркування приватного транспорту місті.
У Львові планують облаштувати нові типи паркінгів, збільшити кількість виокремлених смуг для громадського транспорту та унеможливити заїзд машин на них, пише zaxid.net.
У концепції, зокрема, йдеться про необхідність збільшення зон паркування Львова з двох до п’яти. Перша зона (до 5 хв пішки до площі Ринок) передбачатиме територію навколо старої частини міста. При цьому розглядається два варіанти оплати за паркування: нижча вартість за першу годину і вища за усі наступні або ж постійно висока вартість. Ці паркінги слугуватимуть для нетривалого перебування автомобіля, наприклад, для доставки товарів. У майбутньому у першій зоні облаштують платний паркінг для мешканців пішохідної зони центральної частини Львова, що дасть змогу заборонити паркування мешканців в історичному центрі.
Друга зона (5-15 хв до пл. Ринок) – це паркування у межах малого транспортного кільця довкола центру, яке мають розпочати впроваджувати наступного року. Передбачається, що вартість паркування у цій зоні теж буде високою, але дешевшою, ніж у першій зоні. Тут також розглядають можливість дешевшої оплати за першу годину паркування.
Третя зона (15-30 хв пішки до центру) – зона, яка охоплює більшість міської забудови до 1939 року. Тут планують встановити фіксовану погодинну оплату з середньою вартістю. Власне з паркінгів з третьої зони мешканці мали би пересідати у громадський транспорт і добиратися таким чином до центру.
Четверта зона буде охоплювати решту території міста і забезпечувати можливість впорядкованого паркування мешканців.
П’ята або функціональна зона – це паркувальні майданчики біля автовокзалів, залізничних станцій, аеропорту чи торгових центрів. Перші година-три на таких паркінгах будуть безкоштовні, наступні матимуть середню вартість.
На в’їздах у місто планують облаштувати зону «паркуйся і їдь» (P+R) – перехоплюючі паркінги на в’їздах у Львів для пересадки гостей міста на громадський транспорт. Ці паркінги будуть або повністю безкоштовними, або ж платними, при цьому у вартість входитиме денний абонемент на проїзд у громадському транспорті.
У майбутньому планується зробити платною видачу дозволів на в’їзд мешканців до пішохідної зони центральної частини міста.
Щоб вирішити проблему з простоєм громадського транспорту у Львові планують створити на всіх можливих вулицях виокремлені смуги для громадського транспорту. Ці смуги мають огороджувати таким чином, щоб на них не могли виїхати автомобілі.
У концепції також прописані інші кроки для покращення роботи громадського транспорту, такі як впровадження електронного квитка, коригування транспортної мережі тощо.
Підтримайте проект на Patreon