п`ятниця, 14 лютого

«Лови джинсу!» – конкурс від Інституту масової інформації

1_1Інститут масової інформації оголошує конкурс «Лови джинсу!» на виявлення прихованої політичної реклами («джинси») у місцевих друкованих та інтернет-виданнях. Конкурс триватиме до 20 жовтня.

«Джинса» – це прихована політична реклама, яку у ЗМІ маскують так, щоб читачі думали, що це неупереджені журналістські матеріали.

Мета конкурсу –  популяризація ідеї критичної оцінки публікацій в ЗМІ про кандидатів напередодні виборів, та підвищення медіа-грамотності населення.

Конкурс «Лови джинсу!» складатиметься з двох частин:

1) Виявлення джинси у місцевих виданнях. Для участі потрібно надіслати вирізку з газети або скан чи фото публікації (для інтернет-видань – гіперпосилання або скріншот) разом із коротким описом, чому ви вважаєте цей матеріал джинсою. У цій категорії експерти ІМІ визначать трьох переможців, які отримають грошові винагороди.

2) Конкурс статей/блогів про джинсу у місцевих виданнях. Для участі потрібно проаналізувати джинсу у місцевих виданнях та/або ситуацію з цією проблемою у вашому регіоні загалом. Перевагою буде розміщення публікації у місцевому ЗМІ, хоча для участі прийматимуться і статті без публікації, які будуть розміщені на сайті ІМІ. За результатами буде визначено трьох переможців, які отримають високі грошові винагоро

Матеріали на конкурс треба надсилати на пошту: imi.inform@gmail.com  (тема листа – «Лови джинсу!») або на поштову адресу: Київ, 01004, вул. Велика Васильківська, 32А, офіс 9. Прохання до учасників у листах чітко вказувати ім’я та прізвище, місто та рід занять. Роботи приймаються до 20 жовтня включно.

Конкурс «Лови джинсу» проводиться Інститутом масової інформації уже втретє.


Підтримайте проект на Patreon

Новини від "То є Львів" в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/inlvivinua.
ТЕГИ: