Компанія, що впроваджуватиме е-квиток на Львівщині, відповіла на імовірний зв’язок з російським бізнесом

Обладнання для впровадження е-квитка в міжміському та приміському транспорті Львівщина компанія РЕНОМЕ СМАРТ, що є технологічним партнером ТОВ «Смарт-Тикет Технолоджи», закупляє у Китаю в форматі запчастин. Надалі тут його збирають та встановлюють. Так само компанія бере на себе всі зобов’язання з сервісного забезпечення. Про це під час брифінгу сьогодні, 14 грудня, повідомив директор з розвитку бізнесу РЕНОМЕ СМАРТ Валерій Сіроштан.

Джерело: Tvoemisto.tv.

Водночас обладнання марки Vendotek, що спершу було представлене на сайті компанії-інвестора СТТ, яка має займатися впровадженням е-квитка на Львівщині, за його словами, закупляли для того, аби вивчати. Ані в Маріуполі, ані в Черкасах Vendotek не встановлювали, стверджує Сіроштан. 

«Vendotek в Україні не встановлювали, а взяли їх собі для вивчення. Узагалі в Україні ми є парнерами багатьох китайських, американських та німецьких компаній, які тут вироболять і збрають пристрої. А валідатори Vendotek ми закупили, щоби їх вивчити. Це було наше завдання», – каже він, представивши також один із валідаторів.

За його словами, POS-термінал Т2100 виробляє саме Китай, звідки компанія імпортуватиме обладнання. Зокрема, для Черкас завозили через Естонію з країною походження Китаєм.

«У білоруської компанії «Туссон» ми купували білоруські, імпортували, щоби їх вивчили, далі – вийшли на Китай, де це реально роблять без будь-яких лейблів, і замовили Т21000 (POS-термінал), завезли сюди. Узагалі Т2100 виробляє Китай – це велика фабрика, де виробляють дуже багато пристроїв. А той, хто лейбл приклеїв, це вже його питання. Vendotek на нього приклеїв свій лейбл, з яким ми абсолютно не збираємося співпрацювати», – додав Валерій Сіроштан.

GR партнер компанії «Смарт-Тикет Технолоджи» Олексій Шуліка запевнив, що компанія є виключно українською, створеною в Україні в 2020 році для надання комплексних послуг у галузі покращення роботи транспортної галузі як окремих міст, так і різних регіонів України.

«Усі власники і кінцеві бенефіціари є громадянами України і жодного стосунку до будь-яких осіб або компаній, що перебувають під санкціями та країнами-агресорами, не мають та не планують мати. Ми – компанія, яка планує свою дільністю не на місяць і не на рік, і не на одну область. Вичерпний перелік документів надали представнику управління СБУ у Львівській області у той же день, як вийшов матеріал ресурсу «Твоє місто». Там є перелік накладних, звідки завозили обладнання», – додав він. 

Що відомо про е-квиток на Львівщині і як він може змінити перевезення в області

На впровадження е-квитка для пільговиків у громадському транспорті на Львівщині ще у 2020 році виділили 7 млн грн, однак система так і не запрацювала повноцінно станом на 2022 рік, як планували. Картка електронного квитка мала стати водночас і єдиним платіжним засобом, і соціальною карткою, в якій облікують всі пільги, оскільки одна людина може одразу мати кілька пільг. 

Цього року лише оголосили конкурс на відбір інвестора, для якого напрацювали 100-бальну оцінку пропозицій. Найперше – це термін впровадження монтажу обладнання та термін дії інвестиційного договору: чим коротшим мав бути термін реалізації автоматизованої системи у приміських та міжміських автобусах, що запропонує інвестор, тим більшою кількість балів для нього. Попередньо внесок для інвестора мав становити орієнтовно 2 млн євро, а після визначення переможця хотіли розпочати облаштовувати обладнання в автобусах. Заключне засідання з відбору компанії-інвестора відбулося у понеділок, 21 листопада. Окрім ТОВ «Смарт-Тикет Технолоджи», яка перемогла у конкурсі, за можливість впроваджувати е-квиток на Львівщині змагалися: ТОВ «МД Софт», ТОВ «Гіс-Сервіс», ТзОВ «Ізі софт» та ТзОВ «Центральний маршрутизатор». Тепер з переможцем тендеру Львівська ОВА має підписати договір.

У Львівській ОВА акцентують на тому, що область стане першою, де в Україні впровадять е-квиток. Система мала би допомогти скласти облік пасажирів, визначити пасажиропотік у транспорті на Львівщині та надалі скорегувати кількість маршрутів за потреби. Як уточнив у коментарі Tvoemisto.tv Юрій Бучко, для запровадження е-квитка на приміські та міжміські перевезення потрібно близько 30 мільйонів гривень. Так оцінює інвестицію компанія-переможець. Вона отримуватиме 10% комісії від вартості електронного квитка. Валідатори планують встановити у всіх автобусах, загальна кількість яких становить 1 050 одиниць. Один валідатор, за словами посадовця, коштує від 700 євро. Так, загалом реалізація цього проєкту може зайняти орієнтовно 6 місяців. 

Новини від "То є Львів" в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/inlvivinua.