Львівська дитяча залізниця, яка майже щороку працювала від початку травня до кінця вересня, наразі так і не запрацювала. Чи запустять її цьогоріч, поки що не відомо, і на те є кілька причин. Про це у коментарі Тvoemisto.tv пояснює директор Львівської дитячої залізниці Дмитро Венгер.
За його словами, роботи на дитячій залізниці практично завершили – відремонтували колії, пофарбували вагони, запустили локомотив, поміняли понад 200 шпал. Проте повноцінної команди юних залізничників так і не набрали. Наприклад, якщо у минулі роки набір досягав від 600 до 700 дітей, а до практики допускали близько 520-550, то цього року набрали лише 156 дітей.
«Дітей цього року набрали дуже мало – хтось через війну відмовлявся приходити, хтось виїхав за кордон. Зараз переважно маємо наших «старих» учнів, яких зібрали і сформували у дві зміни. Також у нас немає бомбосховища, куди можна було б сховатися дітям у разі повітряної тривоги, що дуже хвилює дітей і їхніх батьків. Крім того, біля дитячої залізниці, з боку станції «Сонячна», є військова частина. Усе це вплинуло на те, що ми досі не відкрилися», – каже він.
Як зазначив директор дитячої залізниці, зараз вони роблять усе, аби дитяча залізниця таки запрацювала. Загалом за літній сезон юні залізничники перевозили близько 300 тис. пасажирів у Львові.
«Якщо ситуація хоч трохи зміниться, зможемо відкрити сезон навіть у липні чи серпні. Всі на це дуже чекають», – додав він.
Так, якщо сезон цього року таки стартує, то вартість поїздки дещо зросте: за попередніми підрахунками, за дорослого доведеться платити 36 грн, а дитину – 18 грн (минулого року було 24 грн і 12 грн відповідно). Записатися у юні залізничники можна досі. Ними можуть стати учні 5-9 класів. Для цього потрібно зателефонувати за номером телефону: 0322 764 420 або підійти за адресою: вул. Івана Франка, 156.
Для довідки
Львівську дитячу залізницю (колишня назва – Львівська дитяча залізниця імені О. П. Марченка) відкрили ще 8 листопада 1951 року. Вона має дві станції – Паркову та Сонячну (до 1976 р. існувала третя станція – «Дитяче містечко»). Протяжність дитячої залізниці становить 1 200 м. Рухомий склад: тепловози ТУ2-087, ТУ3-039, 4 вагони Pafawag.
Будівництво дитячої залізниці у Львові розпочалося за ініціативою управління «Львівської залізниці» за підтримки міської та обласної рад. Проєктуванням залізниці займався трест «Дорпроєкт» «Львівської залізниці». Для зменшення обсягу будівельних робіт лінію дитячої залізниці проклали по насипу ширококолійної під’їзної колії станції Персенківка.
Ольга Шведа
Підтримайте проект на Patreon