Кабінет Міністрів України просять створити єдину електронну базу одержувачів житлово-комунальних послуг, яка об’єднуватиме необхідну інформацію з органів Державної фіскальної служби, Державної міграційної служби, інформацію про нерухоме та рухоме майно, пенсійне забезпечення тощо
Депутат Львівської міської ради від партії «Блок Петра Порошенка «Солідарність» Петро Адамик звернувся до Кабінету Міністрів України з проханням невідкладно впровадити сучасні технології в систему надання населенню житлових субсидій.
Відповідне звернення депутат скерував в вівторок, 24 грудня, під час сесії Львівської міської ради.
Наводимо текст звернення повністю:
Кабінету Міністрів України
01008, м. Київ, вул. Грушевського,12/2
Мною як депутатом Львівської міської ради вже піднімалось питання оптимізації процедури отримання субсидій мешканцями м. Львова. Так, суттєве підвищення цін і тарифів на природний газ та електроенергію спричиняє значний наплив людей у відділи соціального захисту, а, відповідно, й утворення нескінченних черг для подачі документів. Люди скаржаться на те, що процедура подання документів та оформлення субсидії продовжує залишатись складною.
Так, завдяки зусиллям, які докладаються працівниками управління соціального захисту Львівської міської ради, починаючи з 1 травня 2015 року і до сьогодні, прийнято 70470 заяв на призначення житлових субсидій, з них прийнято рішення відповідно до законодавства щодо 68425 звернень (призначено 63706), а також проведено автоматичне призначення 16603 сім’ям, які отримували житлову субсидію у попередньому періоді. В процесі опрацювання перебуває 2045 заяв.
На сьогодні порядок надання житлових субсидій теоретично спрощений. Однак, процедура їх оформлення часто полягає у здійсненні зайвої технічної роботи, яка займає багато часу. Зокрема, працівники управління соціального захисту змушені формувати запити згідно прийнятих заяв (до комунальних підприємств, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, підрозділів Державної фіскальної служби, до управління пенсійного забезпечення тощо), опрацьовувати отримані відповіді на запити, вносити відповідну інформацію до програмного комплексу тощо.
Беручи до уваги також відсутність додаткової чисельності працівників та велику кількість звернень, стає зрозумілою напруга серед громадян, які звертаються за субсидією та працівниками, що їх обслуговують.
Зважаючи на вищезазначене, доцільно було б впровадити сучасні технології в систему надання населенню житлових субсидій. Зокрема, процедуру оформлення субсидій значно б спростило і пришвидшило створення єдиної електронної бази одержувачів житлово-комунальних послуг, яка об’єднуватиме необхідну інформацію з органів Державної фіскальної служби, Державної міграційної служби, інформацію про нерухоме та рухоме майно, пенсійне забезпечення тощо. Держателем такої бази могло б бути Міністерство соціальної політики України. В такому разі вся необхідна для призначення житлової субсидії інформація миттєво отримуватиметься органами соціального захисту безпосередньо з єдиної електронної бази. Відпаде потреба подання запитів до відповідних державних структур для перевірки права на призначення пільг, що, своєю чергою, дозволить миттєво призначати субсидії та підтримувати постійну взаємодію з організаціями-надавачами житлово-комунальних послуг та іншими структурами.
На основі усього вищезазначеного та керуючись ст.ст. 13, 21 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад», ст. 49 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», прошу Вас внести зміни до законодавства України, зокрема:
1) Створити єдину електронну базу одержувачів житлово-комунальних послуг, яка об’єднуватиме необхідну інформацію з органів Державної фіскальної служби, Державної міграційної служби, інформацію про нерухоме та рухоме майно, пенсійне забезпечення тощо;
2) Призначити держателем такої електронної бази Міністерство соціальної політики України.
Про результати розгляду цього звернення прошу повідомити мене у строки, визначенні ч. 2 ст. 13 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад».
Підтримайте проект на Patreon