Для споживачів газу Львівщини запрацював «особистий кабінет»

ПАТ “Львівгаз”  відкрив споживачам повний доступ до даних особових рахунків. Із 17 листопада на сайті 104.ua запрацював новий сервіс компанії – “особистий кабінет”. З його допомогою можна в максимально зручний спосіб керувати даними свого особового рахунку. Зокрема такими, як оплата за газ та покази лічильника. А  також стежити за іншими змінами, які відбуваються у рахунку користувача та повністю контролювати їх.   

Скористатися “особистим кабінетом” можуть усі споживачі регіону – від населення,  до представників приватних підприємств на ім’я яких відкрито особовий рахунок. Використання такого сервісу дає можливість у будь-який зручний час здійснити оплату,  подати, а також звірити покази свого лічильника. Найважливіше, що користувачам “Особистого кабінету” повністю відкриті усі дані за їхнім рахунком. Вони можуть переглядати історію з датами оплат та подачі показань лічильника, дізнатися про свій поточний тариф та баланс. Якщо ж у споживача виникнуть запитання, він має можливість одразу, в режимі онлайн, звернутися до фахівця компанії, написати скаргу чи записатися до керівництва на прийом.

“Із збільшенням ціни на газ до нас почало звертатися багато споживачів з питаннями нарахувань. Деякі з них навіть думали, що їм навмисно щось «докручено» в квитанції. Щоб зняти усі питання та зробити систему нарахування прозорою ми повністю відкрили доступ до абонентської бази через сервіс «особистого кабінету». І тепер кожен споживач має можливість оперативно дізнатися про актуальну ціну та усі дані, які відображені в рахунку» – розповів голова правління ПАТ «Львівгаз» Володимир Зленко.

Новий сервіс зручний у користуванні, має простий та зрозумілий інтерфейс. Окрім того споживачі можуть легко та швидко пройти у ньому реєстрацію, яка займає всього кілька хвилин. Для цього необхідно знати номер свого особового рахунку та останню суму платежу за газ.

Новини від "То є Львів" в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/inlvivinua.