Група «Нафтогаз» попередила, що не збирає онлайн персональну інформацію клієнтів. Про це йдеться в заяві компанії, опублікованій у понеділок, 23 жовтня.
Як повідомляється, так у «Нафтогазі» відреагували на інформацію, що начебто з 22 жовтня компанія розпочинає збір персональних даних онлайн для розв’язання питань щодо перерахунку і повернення коштів за доставку/розподіл газу.
«Закликаємо бути уважними та обережними: у жодному разі не передавайте свої дані стороннім особам… Ми не збираємо через інтернет жодної персональної інформації клієнтів… Наголошуємо, станом на зараз документи на повернення переплат приймаються винятково в Центрах обслуговування клієнтів», – заявили в компанії.
Поки що «Нафтогаз» лише працює над розробкою та впровадженням онлайн механізму подачі документів для перерахунку та повернення коштів за доставку/розподіл газу.
Як пише LB.ua, влітку російські телеграм-канали поширювали фейкову платіжку від імені НАК «Нафтогаз». У цій платіжці людям начебто пропонували знижку за оплату послуг, якщо вони здадуть колаборантів або ухилянтів. За вісім місяців 2023 року в Україні відкрили 59 605 кримінальних проваджень за статтею Кримінального кодексу «шахрайство».
Підтримайте проект на Patreon