Черги на словацько-українському кордоні з автомобілів, які завозять для розмитнення, утворились через оформлення документів не належним чином
Про це у соцмережі повідомив голова ОВА Віктор Микита, передає “Еспресо.Захід“
“Поспілкувався з нашими громадянами, котрі стоять у черзі на оформлення транспортних засобів. 80% людей переїхали на цей пункт пропуску з польського кордону, де вже стояли в черзі декілька діб. Дехто з них дізнався, що тут менші черги, хтось прибув через те, що з невідомих причин закрився пункт пропуску на польсько-українському кордоні, частина – з інших суб’єктивних та об’єктивних причин. У результаті – ми маємо чергу в майже 10 км на в’їзд до України, і люди постійно прибувають”, – наголосив голова Закарпатської ОВА.
Окрім того він пояснив, що головним чинником затримки процесу оформлення на словацькій стороні залишається відсутність належним чином оформлених документів. А також через те, що декларації подані на польську митницю, а перетин відбувається на словацькій, митникам доводиться витрачати додатковий час на переоформлення.
Віктор Микита розповів, що дав доручення ОВА невідкладно організувати підвіз безкоштовної питної води. А у ПП “Вишнє Нємецьке-Ужгород” словацька сторона забезпечила два додаткові робочі місця митників та одне – прикордонної поліції.
У Закарпатській ОВА прогнозують, що оформлення транспортних засобів пришвидшиться на 35% вже цієї доби.
Підтримайте проект на Patreon