п`ятниця, 19 квітня

Клієнти “ПриватБанку” отримують повідомлення про проблеми з банкоматами. Що відбувається насправді

Клієнти найбільшого банку України “ПриватБанк” отримали попередження про те, що банкомати фінустанови не працюватимуть 15 лютого. У банку заявили, що ця інформація є фейковою, а банкомати та відділення працюють у звичайному режимі.

Джерело: Суспільне.

Клієнти “ПриватБанку” розповіли про отримані СМС-повідомлення у соцмережах.

“За технічними обставинами банкомати ПриватБанку 15.02 не працюють. Вибачаємося”, — зазначалося у текстах таких повідомлень.

Клієнти "ПриватБанку" отримали повідомлення про проблеми з банкоматами, у банку спростовують

Клієнти “ПриватБанку” отримали повідомлення про проблеми з банкоматами, у банку спростовують

При цьому СМС були надіслані з номерів телефонів іноземних операторів зв’язку, зокрема, Австрії та Польщі.

Як розповів у коментарі Суспільному офіційний представник банку Олег Серга, ПриватБанк почав отримувати інформацію про такі повідомлення вранці 15 лютого.

“Нас клієнти інформували, передавали інформацію, що вони почали отримувати з невідомих номерів такі СМС фальшиві про те, що на сьогодні будуть перебої в роботі банків”, — зазначив він.

Серга наголосив, що інформація у розсилці абсолютно не відповідає дійсності та може бути елементом інформаційної війни.

“Ця інформація є фейковою, вона направлена на те, щоб ввести наших клієнтів в оману. ПриваБанк працює зараз у звичайному режимі. Ми працюємо 24/7 для того, щоб обслуговувати клієнтів, і просимо клієнтів і радимо українцям отримувати інформацію лише з офіційних джерел”, — додав він.

За словами Олега Серги, нині “ПриватБанк” намагається з’ясувати, хто може бути причетним до розсилки таких повідомлень.

Новини від "То є Львів" в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/inlvivinua.