п`ятниця, 4 жовтня

«Чесно» порахував, хто з кандидатів витратив найбільше на телерекламу протягом двох місяців

Протягом двох місяців виборчої кампанії на телеканалах учетверо побільшало реклами кандидатів у президенти України. Загальна сума видатків кандидатів на телевізійну рекламу у 2018 році та перші два місяці 2019 року перевищила мільярд гривень.

Обсяги й вартість телевізійної політичної реклами в січні та лютому підрахував рух «Чесно», пише Детектор Медіа.

Лідером за кількістю телереклами в перші місяці виборчої кампанії став самовисуванець Юрій Бойко. Він з’являвся в рекламних блоках 2695 разів.

Другу сходинку посідає чинний президент Петро Порошенко, який був лідером за кількістю телереклами минулого року. В перші два місяці цього року телеканали показали 2577 роликів за його участю.

До топ-3 також увійшов Володимир Зеленський – 1610 показів реклами на телебаченні.

Далі кандидати розташувалися в такому порядку: Сергій Тарута (1500), Олександр Шевченко (1412), Юлія Тимошенко (1263).

При цьому Юлія Тимошенко є лідером за обсягами витрат на телерекламу в січні та лютому – 78,9 млн грн). «Чесно» пояснює це тим, що «ролики кандидатки виходять на найбільш рейтингових телеканалах та у прайм-тайм».

У першій п’ятірці за витраченими на телерекламу коштами також Петро Порошенко (55 млн грн), Сергій Тарута (52 млн грн), Олександр Вілкул (51,7 млн грн), Юрій Бойко (49,2 млн грн).

Фото: Чесно

Один день реклами коштує кандидатам сотні тисяч або навіть мільйони гривень. Найбільше за день реклами платить Юлія Тимошенко – 3,1 мільйона гривень. Петру Порошенку «рекламний день» обходиться майжке в 3 мільйони, Сергію Таруті та Олександру Вілкулу – близько 1,5 мільйона.

Під час аналізу були використані результати моніторингу реклами на телебаченні, що охоплюють період із 1 січня до 28 лютого 2019 року, та дані про вартість одиниці ефірного часу для передвиборчої агітації на телеканалах.

Нагадаємо, 16 березня кандидат у президенти, позафракційний депутат Верховної Ради і лідер партії «Основа» Сергій Тарута оголосив про підтримку на виборах президента України іншого кандидата – лідера Всеукраїнського об’єднання «Батьківщина» Юлії Тимошенко.

За підрахунками руху «Чесно», Сергій Тарута та його партія «Основа» на зовнішню й телевізійну рекламу могли витратити щонайменше 150 млн грн.

 


Підтримайте проект на Patreon

Новини від "То є Львів" в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/inlvivinua.
ТЕГИ: