Учора, 20-го жовтня, у Львівській міськраді ухвалили умови кредиту від ЄБРР для впровадження е-квитка. Реалізація проекту може стартувати вже наступної весни.
Серед рішень, які вчора прийняли депутати під час сесії міської ради:
– обсяг кредиту становитиме 10 млн євро;
– кошти спрямують на придбання автоматизованої системи збору плати за проїзд, основних засобів, відповідного програмного забезпечення тощо;
– реалізувати проект планують упродовж двох років;
– кредит нададуть під муніципальну гарантію, офіційний позичальник – ЛКП «Львівавтодор».
Згідно з умовами договору, місто повертатиме кошти упродовж 13-ти років. Перші 3 роки будуть пільговими. Кредит гаситимуть двадцятьма рівними платежами кожні шість місяців після завершення періоду дії зобов’язань щодо надання коштів, – йдеться наІнформаційному порталі депутатів ЛМР.
«Кредит повертатиметься за кошти «Львівавтодору», це не будуть бюджетні гроші. Перші 3 роки цього повернення пільгових відсотків за кредит все ж таки можуть фінансуватися міською радою через поповнення статутного фонду «Львівавтодор», адже ще не слід було б очікувати прибутку від цього проекту», – зазначив депутат ЛМР Олег Шмід, директор ЛКП «Інститут просторового розвитку» (раніше – керівник відділу «Інститут стійких транспортних систем» ЛКП «Львівавтодор»).
За його словами, у грудні 2016-го року оголосять тендер, який триватиме приблизно 5 місяців. Реалізація проекту може розпочатися у квітні 2017 року. До Львова запросять іноземних консультантів від ЄБРР. Повна реалізація проекту триватиме приблизно рік.
Нагадаємо, ідею запровадження електронного квитка у Львові обговорюють ще з 2011 року, відколи місто вирішило реформувати систему громадського транспорту. Проте, упродовж тривалого часу конкретних зрушень практично не було. Цьогоріч місто знову повернулося до цієї теми, визначивши ЛКП «Львівавтодор» підприємством, яке займатиметься втіленням е-квитка.
Підтримайте проект на Patreon