У Львові в День пам’яті жертв Голодомору, 27 листопада блогери мільйонники влаштували гучну вечірку, яка викликала резонанс у суспільстві. Про це повідомляла “Варта1”.
Серед найбільших компаній, які працювали із блогерами, зокрема з винуватцем “балу” Олександром Заліском, що організував скандальне святкування власного дня народження, — “Метро”, “Київстар”, “Розетка”, “Нова пошта”, “Bourjois Україна”, “JYSK Ukraine”, “Ашан”.
Соцмережі вкрай негативно відгукуються про вчинок блогерів та активно закликають компанії розривати з ними співпрацю. А також бойкотувати блогерів, які влаштували цю “вечірку”.
Так перші компанії уже оголосили про розрив співпраці з відвідувачами “голодної туси”. Мережа “Метро” відповіла на допис користувача Андрія Смолія.
Ще один бренд, який звернув увагу на таке дійство — відомий український бренд чоловічих костюмів “Andreas Moskin”, адже День пам’яті жертв Голодомору на державному рівні визначено як скорботний.
Ретельно обирати партнерів для співпраці пообіцяла і компанія “Нова пошта”, які відреагували в коментарі на ситуацію.
Ще один бренд “Lovare” відмовився від співпраці з Танею Самбурською, яка була присутня на “тусі.”
Додамо, що сьогодні, 29 листопада, після проведеної комісію ТЕБ і НС було прийнято рішення закрити Будинок вчених, в якому 27 листопада, у День вшанування жертв Голодоморів, декілька блогерів-мільйонників влаштували гучну вечірку.
Серед гостей, які активно ділилися відео в “Instagram”, висловлювали захоплення імениннику, було чимало блогерів “мільйонників”:
- Наталі Литвин (1 мільйон підписників);
- Саша Бо (1,9 мільйона підписників);
- Таня Самбурська (1,5 мільйона підписників);
- Валерія Юрченко (1,3 мільйона підписників);
Найбільш обурливо було те, що Володимир Остапчук опублікував у сторіз фотографію святкового столу, яку підписав: “Голодна блогерська туса”.
Підтримайте проект на Patreon