Для більшості львів’ян ранок починається з філіжанки запашної кави. Ми п’ємо її дома чи на робочому місці, з друзями в кав’ярні чи на діловій зустрічі. Але, виявляється, у світі існують кавові традиції, котрі можуть шокувати. Фотографії старого Львова розкажуть, як зараз п’ють каву в різни частинах світу.
У США та в Україні постійно носять із собою каву, купуючи її на винос, але в багатьох частинах світу – наприклад, у деяких частинах Європи та Нової Зеландії – це просто ненормально, пише huffpost.com.
“Звичайно, деякі люди час від часу беруть каву з собою, але багато хто п’є каву з чашки прямо в кафе – сидячи на самоті, з групою друзів або стоячи біля бару. Іноді це спільна справа – сісти і випити кави з друзями. В інших випадках це більше схоже на те, щоб просто випити еспресо дорогою на роботу – у будь-якому разі це відбувається просто в кав’ярні”, – ідеться в публікації.
Культура кави на винос часто диктується екологічним способом життя, зазначив співвласник компанії Crosby Coffee в Англії Джек Фостер. За його словами, в деяких європейських країнах, таких як Австрія або Франція, клієнти сідають і неквапливо насолоджуються кавою, часто з тістечком.
“Знову ж таки, це спосіб життя в деяких містах і вибір, зроблений способом життя їхніх спільнот”, – додав він.
Керуючий директор в Agrisapien Traders LLC у США Пауло Перес розповів, що в Бразилії люди насолоджуються кавою в кафе за довгими розмовами:
“Це дуже соціальне заняття. Мова безумовно не йде про те, щоб брати каву на бігу в паперовому стаканчику. Як людина з бразильським та італійським громадянством, я можу сказати, що культура кави в обох країнах набагато більш соціальна. У Бразилії вам запропонують каву майже в кожному будинку або офісі, які ви відвідаєте, а після обіду багато людей заходять до місцевої пекарні, щоб випити кави і поговорити з місцевими жителями. Аналогічно, в Італії люди відвідують еспресо-бари, де, навіть якщо вони проводять там лише дві хвилини, вони вважають за краще насолодитися кавою в правильній чашці і поговорити з бариста”.
Засновник компанії Paul John Indian Caffeine Company Шоналі Пол поділився, що в індійській культурі їжа і напої – дуже соціальні поняття:
“Тому здебільшого індійці їдять або п’ють не на самоті в машині або дорогою на роботу, а скоріше в колі сім’ї вдома, колег на роботі або друзів після роботи. Це скоріше досвід, ніж просто продукт”.
Наталка СТУДНЯ
Підтримайте проект на Patreon