Як у Львові просувається реконструкція вул. Степана Бандери

Реконструкція вул. С. Бандери триває. Буде відремонтовано всю вулицю, протяжність якої 1,05 км. Загальна вартість реконструкції згідно з договором підряду, укладеним між ЛКП «Львівавтодор» та ТзОВ «Онур», — 209,5 млн грн, з яких «левова частка» вартості – це заміна всіх інженерних мереж, зокрема колектора і водопроводу.

Станом на зараз вже замінено135 м каналізаційного колектора і 477 м водопроводу, повідомляє ЛМР.

«На сьогодні на вул. С. Бандери іде інтенсивна заміна інженерних мереж. Найбільш складні з інженерного погляду роботи — це заміна каналізаційної мережі, зокрема будівництво каналізаційного колектора діаметром 1200 мм. Вже замінено 135 м колектора і облаштовано 8 колодязів. Також вже замінено 477 м водопроводу діаметром 225 мм.

Також у зв’язку ремонтними роботами на вул. Японській організовано двосторонній рух транспорту. Тому просимо вибачення за тимчасові незручності у мешканців цієї вулиці”, — повідомив Олексій Хміль, прессекретар ЛКП «Львівавтодор».

Нагадаємо, проектно-кошторисна документація на реконструкцію вул. С. Бандери була розроблена у 2020 році проектною організацією ТзОВ «ТрамДорПроект» на замовлення ЛКП «Львівавтодор».

Роботи на об’єкті поділено на три етапи. Перший етап — від вул. Чупринки до вул. Антоновича, другий — від вул. Антоновича до вул. Героїв УПА, третій — від вул. Героїв УПА до вул. Городоцької.

Проектом реконструкції вул. С. Бандери передбачається: повне розбирання дорожнього одягу, трамвайних колій і тротуарів; зрізка зелених насаджень, які попадають в межі виконання робіт; реконструкція всіх інженерних мереж, згідно з наданими технічними умовами служб міста; влаштування проїзної частини і суміщених з нею нових трамвайних колій посередині вулиці; влаштування контактної мережі трамваю, вуличного електроосвітлення; влаштування вздовж проїзної частини з обох боків велосипедних смуг та, на окремих ділянках, — велосипедних доріжок; влаштування кишень для машин швидкої допомоги, аварійних служб та тимчасової стоянки машин мешканців будинків; влаштування тротуарів і пішохідних зон з забезпеченням умов для пересування маломобільних груп населення; благоустрій вуличного простору.

Усі роботи проводяться відповідно до виготовленої проектно-кошторисної документації, яка пройшла державну експертизу і перевірку у всіх необхідних інстанцій.

Новини від "То є Львів" в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/inlvivinua.