п`ятниця, 29 березня

Як ремонтується найновіша бойова техніка в польових умовах

Бронеавтомобілі українського виробництва добре зарекомендували себе в умовах реальних бойових дій в АТО. Однак, як і кожна новинка ВПК, бронемашини потребують вдосконалення та усунення дрібних недоліків, які були виявлені під час активної експлуатації в бойових умовах.

Зокрема, бронеавтомобіль «Козак» виробництва київського НВО «ПРАКТИКА», який використовується одним із підрозділів у складі української сторони СЦКК.

  • Машина хороша, добре тримає дорогу, надійна за експлуатаційними характеристиками. Проте, хотілося б внести ряд доповнень та незначних вдосконалень у конструкцію. Зокрема, посилити запірні механізми дверей та люків, удосконалити систему освітлення, – говорить водій ББМ із позивним «Дік». – Це, як кажуть, не критично, однак хотілося б доопрацювати ці технічні дрібнички.

Військовий науковець Національного університету оборони України імені Івана Черняховського полковник Володимир Курбан, який виконує обов’язки у складі української сторони СЦКК, разом із тими, хто щодня використовує «Козака» для бойової роботи, вивчив перелік недоліків та склав список дефектів, який передав виробникам.

–Військові науковці повинні вчасно реагувати на подібні звернення для того, щоб українська бойова техніка та озброєння продовжували утримувати марку одних із найкращих у світі, – каже офіцер. – До того ж, фірма-виробник швидко відгукнулась на наше звернення та пообіцяла вислати у зону АТО бригаду технічного обслуговування.

Додамо, що буквально за тиждень, представники НВО були вже у зоні проведення Антитерористичної операції. Із собою вони привезли спеціальне устаткування і приступили до роботи.

Усі побажання бійців АТО були враховані. Зокрема, посилено запірні механізми на дверях та люках машини. Для більшої зручності та ергономіки змінено розташування кріплень для особистої зброї. Майстри полегшили доступ у бронеколпаках до колісних дисків та для пристрою підкачування коліс, додали гумові прокладки там, де їх бракувало тощо. Встановили кронштейн регулювання стаціонарного пристрою нічного бачення ББМ. Провели удосконалення приладів зовнішнього огляду автомобіля.

Під час роботи, представники НВО також оглянули та провели тестові випробування пристрою GPS-навігації.

Начальник відділу сервісного обслуговування НВО Олег Бобровський додав що підприємство займає принципову позицію щодо обслуговування власних виробів: вони мають постійно удосконалюватись. Тому враховуються усі зауваження та пропозиції. Особливо від військовослужбовців АТО.

– Ми щиро вдячні колективу та керівництву НВО «ПРАКТИКА» за оперативну роботу і швидке реагування на наші звернення, – говорить керівник української групи СЦКК генерал-майор Борис Кременецький.

Новини від "То є Львів" в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/inlvivinua.