Відтепер звернення на гарячу лінію Львова прийматимуть від мешканців Винників, Рудно та Брюхович

Як розповіла директор департаменту адміністративних послуг ЛМР Валентина Бартошик, цього місяця залучили до співпраці громади смт. Рудно, смт. Брюховичі і м. Винники. Топ-питання, з якими львів’яни активно звертаються на «Гарячу лінію», залишається незмінною: найбільше звернень щодо електропостачання, опалення, транспорту, холодної води і ліфтів. Водночас є зменшення протермінованих звернень.

гаряча лінія

«Ми цього місяця залучили наші громади Рудно, Брюховичі і Винники. Винники вже надали свою інформацію, і Винниківська міська рада з нами співпрацює. Очікуємо інформацію від мешканців Рудно і Брюхович для того, щоб також долучилися до цієї співпраці. Майже всі звернення, які надходили на «Гарячу лінію міста», були вчасно опрацьовані. На сьогодні маємо незначне зменшення протермінованих звернень, 4% звернень на сьогодні є ще в роботі.

Топ-20 питань, які ми виокремили раніше, не змінюється, фігурує лише динаміка по опаленню і питання електропостачання житлового будинку», – розповіла директор департаменту адміністративних послуг ЛМР Валентина Бартошик.

Зазначимо, що тепер зателефонувати мешканцям на «Гарячу лінію» значно простіше, а всі звернення обробляються в автоматичному режимі. Також значно покращилася робота всіх ЛКП, районних адміністрацій, департаментів міської ради, бо тепер ретельно аналізують роботу міських служб і контролюють, як вирішуються конкретні проблеми в місті, з якими звертаються мешканці. Також аби мешканці мали доступ не лише в телефонному режимі, запустили портал 15–80, на якому розміщують інформацію від служб міста про проведення аварійних чи ремонтних робіт.

Новини від "То є Львів" в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/inlvivinua.