Як розповіла директор департаменту адміністративних послуг ЛМР Валентина Бартошик, цього місяця залучили до співпраці громади смт. Рудно, смт. Брюховичі і м. Винники. Топ-питання, з якими львів’яни активно звертаються на «Гарячу лінію», залишається незмінною: найбільше звернень щодо електропостачання, опалення, транспорту, холодної води і ліфтів. Водночас є зменшення протермінованих звернень.
«Ми цього місяця залучили наші громади Рудно, Брюховичі і Винники. Винники вже надали свою інформацію, і Винниківська міська рада з нами співпрацює. Очікуємо інформацію від мешканців Рудно і Брюхович для того, щоб також долучилися до цієї співпраці. Майже всі звернення, які надходили на «Гарячу лінію міста», були вчасно опрацьовані. На сьогодні маємо незначне зменшення протермінованих звернень, 4% звернень на сьогодні є ще в роботі.
Топ-20 питань, які ми виокремили раніше, не змінюється, фігурує лише динаміка по опаленню і питання електропостачання житлового будинку», – розповіла директор департаменту адміністративних послуг ЛМР Валентина Бартошик.
Зазначимо, що тепер зателефонувати мешканцям на «Гарячу лінію» значно простіше, а всі звернення обробляються в автоматичному режимі. Також значно покращилася робота всіх ЛКП, районних адміністрацій, департаментів міської ради, бо тепер ретельно аналізують роботу міських служб і контролюють, як вирішуються конкретні проблеми в місті, з якими звертаються мешканці. Також аби мешканці мали доступ не лише в телефонному режимі, запустили портал 15–80, на якому розміщують інформацію від служб міста про проведення аварійних чи ремонтних робіт.