Неділя, 22 грудня

У Львові знову пропонують створити дві гілки метро або запустити міську електричку

Перший тунель, за словами автора петиції, має сполучати міжнародний аеропорт «Львів» ім. Данила Галицького та парк Івана Франка.

У Львові зареєстрували петицію про створення та запуск міської електрички або метрополітену. Відповідне звернення Василя Лозового з’явилося на платформі електронної демократії, пише Твоє місто.

На думку автора петиції, якби у 80-ті роки метро почали будувати зі спальних мікрорайонів, як-от Левандівки, Патона, Сихова, Наукової, Пасічної, то, можливо, зараз 1-2 гілки метрополітену в місті таки були.

«Синій колір – це вже наявні колії залізниці, а також та частина вулиці Кн. Ольги, де, по факту, мав курсувати вагон метрополітену. Тому, вважаю, що цю ділянку можна переобладнати під колію метро або легкого метро. Отже, 50% колії чи то міської електрички, чи наземного метрополітену вже є. Червоні лінії на карті – це місця, де потрібно йти під землю і копати тунелі, лише таким способом можна досягти ідеалу в проєкті», – йдеться у петиції.

Перший тунель, за його словами, має сполучати міжнародний аеропорт «Львів» ім. Данила Галицького та парк Івана Франка через вулицю Любінську, Героїв УПА, Антоновича. У парку, додає він, дерева не дозволять просідати ґрунту, а також унеможливлять руйнування будівель. Щоб добратися до центру від Мотозаводу, Сихова чи Рясного, достатньо проїхати 2-3 зупинки залізницею та пересісти на гілку, яка за 5-10 хвилин доїжджає у парк.

«Червоні лінії, які я позначив, – це те, що передбачає тунель. Розумію, що там є і такі варінти, які неможливо буде реалізувати, але на перехресті Вітовського і Сахарова можна піти під землю і через Стрийський парк зробити тунель до Личаківської і вже там зробити пересадку на залізничну колію», – додає Лозовий.

Автор петиції каже, що, аби реалізувати його ідею, треба для початку побудувати 1 тунель, по якому може їхати трамвай з пантографом. Це, за його слоавами, ефективніше 3-ї рейки. По-друге, далі преобладнати вагон електрички під вагон метрополітену не технічно, а візуально (тобто 4 пари дверей і сидіння спинкою до вікон, з збільшенням стоячих місць в кожному місці посадок), обладнати систему оплати та контролю за принципом метрополітену. По-третє, швидкість. Зупинка вагону електрички, яка рухається синьою гілкою – 1-2 хвилини (це на посадку і висадку) для того, щоб це забезпечити потрібні високі платформи, це теж не є затратно, кожні 5 хвилин на станцію, має прибувати новий потяг.

Станом на зараз петиція має всього 50 голосів із 500 необхідних.

Нагадаємо, що влітку цього року депутати ЛМР під час пленарного засідання підтримали петицію про розмороження проєкту метро у Львові. За відповідну ухвалу проголосували 35 депутатів.


Підтримайте проект на Patreon

Новини від "То є Львів" в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/inlvivinua.