«Це дуже важливе рішення з точки зору розвитку міста Львова, розвитку безпосередньо машинобудування та автомобілебудування, на які є дуже великий попит сьогодні», – відзначив перший заступник міського голови Андрій Москаленко.
Джерело: ЛМР.
Відтак, рішенням виконавчого комітету на території автобусного заводу дозволили розміщення винятково об’єктів виробничого та громадського призначення з науковими та освітніми функціями. Також офіційно встановлено заборону на зміну призначення земельних ділянок та розміщення на них житлової забудови. Обов’язковим є функціональне наповнення території на вул. Стрийській, 45, визначеної як «забудова, зорієнтована на розвиток міста як високотехнологічного інноваційного виробництва, наукоємних складових промисловості, поєднання освітньої та виробничої сфер, зокрема – розвитку машинобудування та автомобілебудування».
«До слова, коли відбувався продаж боргів державним Укрексімбанком, жодна львівська будівельна компанія участі в цьому не брала. Тобто вони розуміють важливість цієї території як виробничого потенціалу для міста. Однак з інших регіонів люди мають фантазії, що можна прийти і на території заводу збудувати якесь житло. Ми чітко даємо меседж, що це виробництво, що це наука, що це розвиток, щоб усі розуміли і не витрачали час, гроші і нерви. Є принципова позиція громади. Адже один із елементів російської агресії – це нищення нашого виробничого потенціалу», – підкреслив міський голова Андрій Садовий.
Він також наголосив, що продаж заборгованостей ЛАЗу банками – це єдиний юридично можливий варіант. «Ще два роки тому ми розпочали перемовини з банками-кредиторами щодо можливості викупу тих боргів. На жаль, це можна було зробити лише за однієї умови: якби була згода тих, хто ці борги заставляв. Такої згоди не було. Однак це територія, де земля повністю є у власності міста. Тож важливо давати чіткий меседж людям, щоб їх не вводили в оману», – зазначив мер.
Нагадаємо, 5 липня відбувся аукціон з продажу 76 млн грн заборгованості Львівського автобусного заводу, що є лише частиною загальної заборгованості.
відео: Андрій Андрух
Підтримайте проект на Patreon