п`ятниця, 22 листопада

У Львові тестують перший тролейбус із автономним ходом

16 лютого, на вулицях Львова знову тестують перший львівський тролейбус «Електрон» з автономним ходом. Перед випуском його справність мають перевірити в різних кліматичних умовах. 

Джерело: Tvoemisto.tv ЛКП «Львівелектротранс»
«Роботу тролейбуса з автономним ходом тестують наші працівники та виробник – компанія «Електрон». На цьому етапі тестування триватиме орієнтовно до середини березня. Також випробування будуть ще і влітку. Маємо побачити, наскільки ефективно він працюватиме як при мінусовій, так і при плюсовій температурах. Тролейбус тестують на маршрутах як з легкими, так і зі складними умовами експлуатації. Побачимо, як він себе зарекомендує в умовах міста. Після всіх випробувань тролейбус працюватиме на котромусь з наших маршрутів. Це буде у цьому році», – повідомив керівник ЛКП «Львівелектротранс» Володимир Ковалів.

Також керівник зазначає, що завдяки застосуванню тролейбусів з автономним ходом можна розвивати наявні маршрути без прокладання тролейбусних ліній. Новий тролейбус пройшов додаткову сертифікацію, яку проводить державне підприємство «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства».

Зазначимо, раніше директор департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури ЛМР Олег Забарило у коментарі Тvoemisto.tv говорив, що місту потрібні тролейбуси з автономним ходом. Щоправда, з його слів, разом з тим потрібно дещо оновити контактну мережу, зокрема, є проєкти ЄІБ щодо реконструкції мереж на вулицях Стрийській, Тролейбусній, Кульпарківській.

Нагадаємо, що таке транспортне підсилення міський голова обіцяє ще з 2017 року, утім Львів досі не погодив кредиту, за яким мали б фінансувати закупівлю. Тvoemisto.tv з’ясувало, навіщо місту тролейбуси з автономним ходом, яка їхня ціна і переваги. Детальніше читайте в матеріалі за посиланням. 

Довідка

Виробник-компанія «Електрон» доукомплектував системою автономного живлення наявні тролейбус. Через додаткову батарею він став важчим на 750 кг та втратив 3 сидіння для пасажирів, але зможе проїхати автономним ходом 20 км. Тролейбус потребує 3-годинної підзарядки. Вперше такий тестували ще у червні минулого року.


Підтримайте проект на Patreon

Новини від "То є Львів" в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/inlvivinua.