У Львові розробили схему організації руху на аварійній ділянці вулиці Стуса. Що пропонують

В управлінні транспорту вважають, що нова схема візуально звузить проїзну частину, щоб стимулювати водіїв не перевищувати швидкість, а проблемні місця (виїзд з вул. Липова Алея та місця розвороту) зробить безпечнішими.

Джерело: Твоє місто.

ФОТО: ВУЛИЦЯ СТУСА ДО РЕКОНСТРУКЦІЇ, GOOGLE MAPS

Фото: Вулиця Стуса до реконструкції, Google Maps

Управління транспорту Львівської міськради розробило схему організації дорожнього руху на вулиці В. Стуса на ділянці біля трамвайної зупинки «Стадіон Україна» та перехрестях вул. Липова Алея. В управлінні наголошують, що ця ділянка є дуже аварійною.

Найпоширеніші види ДТП тут стаються між авто при виїзді з вул. Липова Алея та в районі трамвайної зупинки «Стадіон Україна», а також ДТП з трамваєм навпроти виїзду з вул. Липова Алея та наїзд на пішоходів на нерегульваному пішохідному переході.

«Основними причинами є значні перевищення водіями максимально допустимої швидкості (за місяць 24.09.2020-24.10.2020 було зафіксовано 33228 перевищень, з них 497 більш ніж на 50 км/год), неуважність та довколишня інфраструктура, яка штовхає водіїв до порушень ПДР», – зазначають в управлінні.

Комісія з безпеки руху представила цю схему до широкого обговорення, зокрема для мешканців, які проживають поруч.

В управлінні транспорту вважають, що нова схема візуально звузить проїзну частину, щоб стимулювати водіїв не перевищувати швидкість, а проблемні місця (виїзд з вул. Липова Алея та місця розвороту) зробить безпечнішими, також підвищить безпеку на пішохідному переході до трамвайної зупинки.

«Усі зміни виконуватимуться за допомогою дорожньої розмітки та знаків (окрім прибордюрних острівків безпеки). Також на пішохідному переході за наявності фінансування встановлять світлофорне регулювання», – йдеться у повідомленні.

Зауваження та пропозиції до цієї схеми прийматимуть до 16 липня на електронну адресу [email protected]

Новини від "То є Львів" в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/inlvivinua.