Очікується, що роботи триватимуть орієнтовно до кінця жовтня.
«8 липня у Львові стартувало будівництво велосипедної доріжки від вулиці Варшавської до селища Брюховичі. Очікується, що роботи тут триватимуть орієнтовно до кінця жовтня», – повідомили сьогодні, 11 липня, в прес-службі міськради, де також розповіли подробиці:
«Як повідомляють у міському управлінні інженерного господарства, зараз будівництво розпочато на ділянці біля будинку №276 на вулиці Замарстинівській у напрямку до Брюхович. На цій ділянці велодоріжка проходитиме вздовж дороги, а у напрямку до вулиці Варшавської – проїздами та вулицею Заозерною.
За словами керівника міського відділу капремонту Романа Заріцького, загальна протяжність маршруту в обох напрямках становитиме близько 5,5 кілометра, загальна площа покриття – 8572,44 квадратних метрів. Вартість будівельних робіт за договором – десять мільйонів 185 тисяч 643 гривень 20 копійок.
Замовник – департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради. Генпідрядник – ТзОВ «Теко Лімітед» – львівська компанія, яка є переможцем тендерних процедур. Роман Заріцький зазначив: «Це буде спортивна, відпочинково-рекреаційна велодоріжка для львів’ян».
За словами радника міського голови з питань розвитку велоінфраструктури Олега Шміда, очікується, що до кінця року довжина львівської веломережі наблизиться до позначки 100 кілометрів. Окрім Брюховицької велотраси, незабаром будуть збудовані велошляхи вздовж вулиць Стуса, Богданівської, Садової, Сихівської, Червоної Калини, – у рамках реконструкцій вулиць.
Серед суто велосипедних проектів – доріжка на верхній частині вулиці Городоцької. Також нещодавно в парку Знесіння розпочалося будівництво веломаршуту на Винники, який, за очікуваннями, буде повністю реалізований наступного року. Багато дрібніших велопроектів реалізують районні адміністрації в рамках ремонтів тротуарів.
Начальник відділу «Інститут устійких транспортних систем» ЛКП «Львівавтодор» ОлегШмід розповів: «Це, скажімо, велодоріжка разом із тротуаром на вулиці Сихівській, але там ще потрібно завершити проект та провести тендер. Також передбачено маленькі ділянки велодоріжки на вулиці Володимира Великого. На дуже багато проектів ще бракує коштів, тож чекаємо дофінансування з бюджету в рамках перерозподілу коштів, але за це ще повинні проголосувати депутати на наступній сесії міськради».
Нагадаємо, що згідно з програмою «Львів-2020», серед пріоритетів міської влади на наступні роки – збудувати у Львові веломережу, довжиною 268 кілометрів».
У прес-службі ЛМР також цитують сказане з цього ж приводу міським головою Львова Андрієм Садовим:
«Інвестуючи в інфраструктуру, роблячи комунікації, мережі, прокладаючи і будуючи нові дороги, ремонтуючи хідники, ми також не забуваємо про велосипедні доріжки. Цього року буде зроблено достатньо багато для велоінфраструктури. Те, що ми зараз бачимо, – це велодоріжка, яка сполучить Львів і Брюховичі, довжиною 11 кілометрів.
Цього року ми плануємо, що вона вже буде здана в експлуатацію, і люди зможуть нею користуватись. Звичайно, що вона має бути з’єднана з центром міста. Наші амбіції – до 2020 року у Львові мати 268 км велодоріжок.
Також ми ведемо розмову з Брюховичами, щоб вони вводили у себе велосипедну інфраструктуру. Думаю, що так мають зробити і Винники, і Рудно, адже це ті населені пункти, які є одним цілим зі Львовом. Якщо мешканці живуть у тому чи іншому містечку, вони могли би спокійно також їздити до Львова чи зі Львова.
Цього року є великий об’єм робіт і по дорогах, які зараз маємо в ремонті, – це вулиці Стуса, Садова, Богданівська, також у парку «Знесіння» робимо велодоріжки. Коштів на це недостатньо, але прийнято рішення – щороку виділяти на велоінфраструктуру хоча б невелику суму.
Це власне та велодоріжка, яка веде в Брюховичі. Коли ми говоримо про вул Богданівську, Стуса, Садову, то ми там повністю робимо ремонт дороги, і влаштувати в межах нього велодоріжку не коштує дорого – треба лише зробити правильне проектування.
На сьогодні ця робота вже йде – кожна нова дорога, яка ремонтується, якщо там є можливість влаштувати велодоріжку, ми її там влаштовуємо. Я би хотів, щоб ми в ідеалі вийшли на ті показники, які є в багатьох європейських містах, де 30-40-50% людей користується ровером як транспортом, на роботу, на відпочинок. Але для цього має бути велоінфраструктура. В цій царині ми маємо ще багато зробити».
Джерело: dailylviv.com
Підтримайте проект на Patreon