п`ятниця, 23 лютого

У Львові перевізники вимагають вдвічі підвищити вартість проїзду у транспорті

Львів’ян запрошують на публічні обговорення коригування тарифу на проїзд у транспорті, що відбудуться 12 березня.

Оголошення з’явилось на “Гарячій лінії міста” у “Facebook”.

“З огляду на карантинні обмеження, більшість охочих зможуть взяти участь в обговоренні онлайн — через “Zoom”, а у залі перебуватимуть представники приватних і комунальних перевізників, депутати, керівники відповідних структурних підрозділів ЛМР, представники ЗМІ”, — йдеться у дописі.

Обговорення відбудуться у великій сесійній залі ЛМР о 14:00 год. Нагадаємо, нещодавно у у «Львівелектротрансі» подали розрахунки економічно обґрунтованих тарифів на перевезення.

У «Львівелектротранс» заявляють, що діючий тариф є збитковим для господарської діяльності підприємства, тому не дозволяє впроваджувати заходи з оновлення рухомого складу, покращення інфраструктури та підвищення кваліфікації персоналу.

Щомісячно підприємство зазнає збитків у сумі приблизно 5 млн грн. Економічно обґрунтований тариф на перевезення електротранспортом у Львові становить 12 грн 43 коп.

У свою чергі АТП-1 заявило про обгрунтований тариф у маршрутках вартістю 14 гривень. Однак, досі немає даних про кількість пасажирів. Про це заявляє голова комісії транспорту, зв’язку та мобільності, Ігор Зінкевич.

“Автобуси — по 14 грн, а трамваї з тролейбусами — по 12 гривень. А де дані про кількість пасажирів? У слід за приватними перевізниками про потребу підняти ціну на проїзд в автобусах заговорили й у комунальних АТП-1 та «Львівелектротрансі». Мовляв, нинішня вартість — це суцільні збитки.

Натомість економічно обґрунтованою є вартість у 14 гривень для автобусів, та 12 гривень — для електротранспорту. Але варто нагадати про умови, за яких можливий бодай розгляд підвищення ціни у громадському транспорті.

Є рішення виконкому ще від грудня 2017 року, в якому чітко прописано: управління транспорту має підготувати пропозицію до бюджету розвитку для вивчення пасажиропотоку у громадському транспорті Львова. Втім, управлінці й досі не спромоглися на це.

Що вже казати про стратегію розвитку громадського транспорту і програму з підрахунком пасажиропотоку вже з урахуванням того, що йдеться не лише про Львів, а про всю Львівську міську територіальну громаду.

Це треба було зробити ще вчора! Щоб сьогодні ми мали бодай якусь чітку інформацію для розмови з перевізниками, а не вкотре чули про те, щоб ціну треба піднімати, бо треба. Також нагадаю, що «Львівелектротранс» та АТП-1 — є повністю дотаційними.

Місто відраховує компенсацію за пільговиків, поповнює статутні капітали, купує новий транспорт. Із року в рік чуємо про потребу ще і ще піднімати тариф. Натомість, жодного разу не отримали адекватної і реальної програми розвитку цих підприємств”, — додає Ігор Зінкевич.

Новини від "То є Львів" в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/inlvivinua.