Неділя, 22 грудня

У Львові може з’явитися метро: місцевих закликають підтримати ініціативу

До Львівської міської ради надійшла петиція “Міська електричка або проект метрополітену 2.0”. Автором є Василь Лозовий. Наразі триває збір підписів.

Петицію оприлюднили на платформі електронної демократії, пише Форпост.

Почну зі старої теми і проекту метрополітену. Пройшло більше року і нарешті я отримав відповідь , проект метрополітену у Львові коштує 1 мільярд євро , багато це чи мало для такого проекту , на жаль вирішувати не мені . Мені хотілося б повернутися в 80-ті роки і порадити конструкторам метрополітену триматися подалі від центру , якби метрополітен почали будувати зі спальних районів Левандів Патона Сихів Наукова Пасічна і тд, то можливо станом на сьогодні 1-2 гілки метрополітену в нашому місті таки була. На жаль сумну історію проекту метро ми всі знаємо .

Те, що я прошу підтримати, частково має відношення до метрополітену , але на багато дешевше і має більші шанси на успіх , до петиції прикріплена карта , де позначені червоні та сині лінії . Синій колір , це вже існуючі колії залізниці а також та частина вулиці Кн.Ольги де по факту мав курсувати вагон метрополітену тому вважаю , що дану ділянку можна переобладнати під колію метрополітену або легкого метро, отже 50 % колії чи то Міської електрички чи надземного метрополітену вже є . Червоні лінії які я позначив , це місця де потрібно йти під землю і копати тунелі , лише таким способом можна досягти ідеалу в тому проекті .

1 перший тунель має сполучати аеропорт та парк Івана Франка на вулиці Любінська він без проблем пересікається з синьою гілкою залізничної колії , далі тунель між вулицею Героїв Упа-Антоновича під Політехнікою має кінцеву станцію прямо під Парком Івана Франка , Чому парк Франка , все дуже просто дерева не дозволять просідати грунту а також унеможливлять руйнування будівель , оскільки Парк Франка кінцева станція то ціль досягнута центр міста з будь-якої точки міста за 10-15 хвилин , отже 4 кілометра тунелю , по системі легкого метрополітену це +- 80 мільйонів доларів , фактично вулиця Любінська в тому місці де проходить колія залізниці може бути перехідною станцією , таким чином , щоб добратися до центру скажімо від Мотозаводу ,чи Сихова чи Рясного не потрібно їхати маршруткою а достатньо проїхати 2-3 зупинку залізницею і пересісти на гілку яка за 5-10 хвилин доставить людину до Парку Франка .

Червоні лінії , які я позначив , це те , що передбачає тунель , я розумію , що там є і такі варінти які не можливо буде реалізувати , але на перехресті Вітовського і Сахарова , можна піти під землю і через Стрийський парк зробити тунель до Личаківської і вже там зробити пересадку на залізничну колію .
Також тут є питання яке ніхто ніколи не розглядав , що заважає використовувати різні технологої , наприклад для синіх гілок , це система електрички , правда з деякими корегуванням з додатковими дверима і збільшенням стоячих місць так як в метро і посадкою на високих станціях . А червоні лінії це абсолютна інша колія інші потяги чи навіть трамваї , для того , щоб мою ідею реалізувати , треба шось пробувати робити , я не розумію , чому депутати ЛМР не можуть придумати іншого способу , ніж автобуси , чи трамваї , скоро не буде куди ними їздити і тут новина про покупку 250 електробусів , нашо було тоді трамваї і білоруські автобуси , як в нас є електробуси , деколи такі речі робляться в ЛМР , що я не можу зрозуміти яка мета у Вас . Ви хочете потратити гроші з користю для міста , то розглядайте великі проекти .

Що потрібно зробити , для того , щоб реалізувати мою ідею ,

1: для початку побудувати 1 тунель ,по якому може їхати скажімо трамвай з пантографом , це ефективніше 3-ї рейки хоча , який тип поїзду туди пустити то вже не так важливо , він може мати іншу технологію , ніж електричка ,

2 далі преобладнати вагон алектрички під вагон метрополітену . не технічно а візуально , тобто 4 пари дверей і сидіння спинкою до вікон ,з збільшенням стоячих місць в кожному місці посадок обладнати систему оплати та контролю по принципу метрополітену ( мова йде про ті вагони які будуть рухати по синіх гілках ) з червоною гілкою тут проблеми немає , щоб попасти на станцію потрібно пройти через турнікет

3 швидкість , зупинка вагону електрички яка рухається синьою гілкою 1-2 хвилини це на посадку і висадку для того , щоб це забезпечити потрібні високі платформи , це теж не є затратно , кожні 5 хвилин на станцію , має прибувати новий потяг , єдина проблема синьої гілки , це те , що там лише одна колія , це я теж продумав , щоб не було ситуацій ,що на одні колії перебувають 2 потяга на станціях йде розгалуження і фактично на станціях вони можуть розминутися , якщо потяг заїжає на станцію , він автоматично звільняє колію , та повинен дочекатися , поки прийде потяг зустрічного напрямку , лише після того він може поїхати , впринципі навіть ставити додаткову пару рейс немає сенсу

Отже прошу розглянути мою пропозицію , як варіант поєднання залізничною коліїі , і за допомогою 4 кілометрів тунелю легкого метро зробити можливим проїхати з будь-якої точки Львова до центральної частини міста.

Потрібно побудувати станції , які будуть в близькості від залізничної колії , використання ескалаторів та підземних переходів це те шо потрібно, система пропуску і перехідна станція з потяга електрички на потяг легкого метрополітену , головне побудувати хоча б один тунель а далі з часом проаналізувати і побудувати ще один , наше місто може мати таку систему і вона була б дуже ефективна , і не буде потрібно кожного року думати за громадський транспорт , це проект на сотні років , який можна доповнювати тунелями , або додатковими перехідними станціями , я вважаю , що я подав основну суть , ви як депутати ЛМР можете вносити доповнення до тої ідеї”, – написав Василь Лозовий. 


Підтримайте проект на Patreon

Новини від "То є Львів" в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/inlvivinua.