ЛКП «Львівелектротранс» встановило спеціальне обладнання у трамваї та тролейбуси для підрахунку реального пасажиропотоку.
Його тестують вже два тижні на різних маршрутах. Ініціатори проекту кажуть, що система зручна і дає можливість в режимі реального часу моніторити ситуацію із завантаженням тих чи інших маршрутів, повідомляє zaxid.net.
На кожні двері припадає по одному приладу. Коли пасажири виходять і заходять на зупинках, система їх рахує в автоматичному режимі. На око це зробити неможливо.
«Нам завжди було цікаво, скільки пасажирів ми перевозимо. Коли є пікові години, а коли ми веземо порожні трамваї і палимо електроенергію», ‒ каже директор трамвайного депо ЛКП «Львівелектротранс» Роман Василишин.
Уся зібрана інформація доступна в режимі онлайн в диспетчерській «Львівелектротрансу». Тут можна бачити реальний пасажиропотік на тій чи іншій зупинці. Треба додати транспорту на маршрути чи навпаки скоротити їх кількість.
«Якщо б ми мали таку інформацію по кожному маршруту, по кожній зупинці ми могли б збудувати правильні графіки для того щоб пасажирам було комфортно їхати. Зараз ми знайшли таку систему може онлайн давати можливість розуміти який пасажиропотік на яких зупинках», ‒ розповідає радник міського голови Львова Андрій Білий.
У «Львівелектротрансі» пояснюють: від кількості пасажирів залежить і заробітки підприємства. Буває, що той самий маршрут в один день заробляє одну суму, а вже в інший на чверть менше.
«Додатково у нас є інформація по реалізації квитків. Тобто якщо ми зіставимо ці цифри, ми можемо проаналізувати, що, припустимо, 50% пасажирів не заплатили», ‒ розповів у коментарі ZAXID.NET речник ЛКП «Львівелектротранс» Іван Бондар.
Окрім електротранспорту, систему підрахунку пасажиропотоку поставили і на три автобуси АТП-1. В ідеалі таким обладнанням планують забезпечити хоча б по одній машині на кожному комунальному маршруті. Програмне забезпечення і все обладнання українського виробництва.
«Вже відомо, що ця система зручна. Вона набагато доступніша ніж європейські аналоги ‒ це місцевий виробник. І вони вже працюють у Вінниці, Харкові, Києві, Дніпрі. І нам ця система теж сподобалась. Вартість варіюється від 1 тис. до 2 тис. доларів від кількості дверей і складності», ‒ зазначив радник міського голови Львова Андрій Білий.
Тестувати систему будуть до кінця цього місяця. Для Львова треба щонайменше 30 комплектів такого обладнання.
Підтримайте проект на Patreon