Попередники пішли “по-англійськи”: Львівавтодор шукає нову ІТ-компанію для обслуговування е-квитка

Конфігурація хмарного сховища системи АСОП для роботи е-квитка у Львові – це ще один надважливий для проєкту сегмент робіт, який досі не виконаний

Про це повідомляє “Електронний квиток Леокарт”, передає “Еспресо.Захід“.

“Підрядна компанія, яка виконувала відповідні роботи, в травні 2022 року пішла “по-англійськи”, не передавши замовнику паролі доступу і робочу документацію. Відтак, команда е-квитка підготувала нове технічне завдання для тендеру на послуги з адміністрування та конфігурації хмарного середовища системи АСОП, і в листопаді 2022-го було оголошено процедуру закупівлі. Детальніше по закупівлі за посиланням. Цікаво, що серед учасників тендеру була компанія, керівник  якої – засновник попередньої недобросовісної компанії-підрядника. Через низку зауважень, пропозиції всіх компаній-учасників відхилили і 5 січня цього року процедуру закупівлі закрили. Зараз команда е-квитка вносить корективи в технічне завдання до публічної закупівлі та повторно оголосить тендер, аби продовжити роботу та запустити е-квиток для всіх пасажирів громадського транспорту”, – пишуть у Львівавтодор.

Додамо, що мова йде про компанію “Аствелл Софт”, директор якої звинуватив Львівавтодор у гальмуванні запуску е-квитка: “Нас завели у проєкт, щоб мати кого звинувачувати”, – відзначив він в інтерв’ю “Еспресо.Захід”.

  • Нагадаємо, 13 січня 2022 року у Львівській ОТГ мав би запрацювати електронний квиток для проїзду мешканців, однак насправді відтоді почався лише перший етап практичного розгортання системи – етап “навчання пільговиків”. Цього року у Львові чиновники розробили новий deep-план розгортання е-квитка. Також вони пояснили, чому про розгортання е-квитка мовчать вже декілька місяців. За 2022 рік у Львові зафіксовано понад 1,2 млн валідацій е-квитка.
Новини від "То є Львів" в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/inlvivinua.