Південна околиця Львова активно розвивається – стрімко розбудовують вулицю Стрийську і суміжні. Зокрема, є плани створити мікрорайон на вул. Стрийській, Сокільницькій, Трускавецькій. Крім того, збудувати нові ЖК і тенісні корти, звести новий житловий квартал біля «Арени Львів». Водночас на перехресті вулиць Стрийської – Наукової триває масштабне будівництво офісу, готелю, закладів громадського харчування.
Джерело: Tvoemisto.tv.
Перехрестя вулиць Стрийської – Наукової
Біля озера на перехресті вулиць Стрийської – Наукової будують офісний центр з підземним паркінгом та апарт-готель, висоту якого нещодавно знизили на 9 м. Крім того, на території буде багатофункціональна будівля з вбудованими приміщеннями громадського призначення, рестораном, закладами громадського харчування та підземним паркінгом.
Дві будівлі будуть забезпечені підземними паркінгами, що слугуватимуть укриттям. Також в кожній секції будинку №1 на кожному поверсі передбачена безпечна кімната, спроєктована за нормами, які діють в Ізраїлі. Вона має потовщену стіну, подвійне армування і окремі інженерні мережі.
Стрийська – Сокільницька – Трускавецька
Нещодавно, в серпні цього року, на сайті Львівської міської ради оприлюднили детальний план території району вулиць Стрийської, Сокільницької та Трускавецької. Там планують збудувати, зокрема, житлові багатоквартирні будинки, офісні приміщення, готель і дитячий садок.
Детальний план охоплює територію 18,88 га. На вулиці Академіка Підстригача облаштують багатофункційний комплекс будівель житлової та громадської забудови з підземним паркінгом і поверховістю чотири – сім для житлової частини комплексу.
Водночас на вулиці Підстригача планують влаштувати дитячий садок на 35 місць а на Стрийській збудувати готель на 120 місць та офісні приміщення загальною місткістю 400 – 550 працівників. На розі Підстригача та Трускавецької пропонують закласти громадський простір.
Район Стрийського автовокзалу
Біля автовокзалу у Львові чи не щороку виростають нові об’єкти. З одного боку завершують будівництво адміністративного центру швидкого реагування поліції, через дорогу – офіси й апартаменти, позаду є низка раніше зведених ЖК різними забудовниками (деякі з них будують уже 10 секцію).
Крім того, ще минулоріч місто погодило будівництво торгового центру на вул. Стрийській, 332, що неподалік автовокзалу. Він матиме 4 поверхи і паркінг на 39 місць.
Наприкінці минулого року згадали й про ідею відновлення парку Архангела Михаїла, яку мали б утілити, зокрема, коштом забудовника.
Територія поблизу «Арени Львів»
Поблизу «Арени Львів» планують збудувати новий житловий комплекс з апарт-готелями та офісними приміщенням, а також дитячий садок і школу. Йдеться про ділянку в периферійній зоні Львова, неподалік іподрому та стадіону – територія у районі вул. Стрийської – кільцевої дороги – проектованої вул. Вернадського, яка становить 5,29 га. Станом на зараз там розташовані гаражі, теплиця, адмінспоруди та склади.
Крім того, наразі на розгляді перебуває проєкт 9-поверхового ЖК із спорткомплексом та відкритими тенісними кортами на ділянці на вул. Стрийській, 121-б, 121-в, 121-г, де наразі функціонують столярні цехи. Ділянка межує з територією іподрому, в функціональній зоні Г-2. Поруч є на 70% збудований 10-поверховий ЖК «Park Arena», будівництво якого виконком ЛМР погодив у 2018 році.
Також нагадаємо, що новобудови «підібралися» і впритул до занедбаного ЛАЗу. Територію колишнього заводу гідромеханічних передач за адресою Стрийська, 45 забудували житлом, офісними та комерційними приміщеннями. Будівництво розпочали в 2020 році. Станом на сьогодні там є кілька нових багатоповерхівок, магазини, закалади громадського харчування і житло. Загалом квартал розбудовують углиб.
Довідка
Стрийська – вулиця, що тягнеться від центру Львова до його околиць, є однією з найдовших, а колись була однією з найбільш населених. Також їй вдалося зберегти давню назву, якій майже чотири сотні років. Вулиця ця виникла на місці шляху до Стрия, а назву отримала у XVII столітті. У XIX столітті там заснували кадетську школу, яку згодом евакуювали до Австрії. На її місці розбудували Національну академію сухопутних військ. У листопаді 1918 року Стрийська стала одним із місць найзапеклішої битви за Львів. Впродовж 1930 – 1933 років тут проводили авторалі «Гран-прі де Леополь», і Стрийська була відрізком траси для змагань.
У радянський час частину Стрийської, ближче до виїзду з міста, почали активно забудовувати житлом і заводами. Звели будівлю Державної фіскальної служби. Спершу це мала бути споруда для обкому партії, однак зі зміною політичної ситуації будівництво на певний час припинили і закінчили аж у 1990-их роках. Виставковий зал, який зводили одразу за будівлею Податкової, так і не стали добудовувати.
У 1980-их завершили будівництво Львівського автовокзалу. Нині його будівля і територія занепадають, хоча він все ще працює. Однією з наймасштабніших сучасних будівель на Стрийській є «Арена Львів». Її зводили впродовж 2008 – 2011 років до Євро-2012. Це один із трьох найдорожчих стадіонів в Україні після НСК «Олімпійський» і «Донбас Арени».
Вулицю Стрийська, а саме її частину за Стрийським парком, у бік виїзду з міста, планували за радянськими стандартами – широкою, зі щільною житловою забудовою та масштабними промисловими зонами.
Підтримайте проект на Patreon