Субота, 26 листопада

Неправильне паркування: за чотири роки до бюджету Львова надійшло 70 млн грн

Цього року завдяки роботі інспекторів з паркування до міського бюджету Львова надійшло 35 мільйонів гривень. Загалом за чотири роки, відколи була створена ця служба, бюджет міста поповнився на понад 70 мільйонів гривень. Про те, які порушення трапляються найчастіше, дізнавалось Суспільне.

На вулиці Наливайка працює інспектор з паркування Рустам Еміралієв. Він перевіряє, чи всі водії здійснили оплату. Штраф за неоплачене паркування становить 300 гривень. Якщо його сплатити впродовж 10 днів – то 150 гривень.

“Стають в недозволених місцях частіше. Оплачують більшість. Львів’яни були в Європі і знають, що це таке платне паркування. Вони сплачують, вони свідомі. А от щодо паркування на перехрестях і пішохідних переходах — таких порушень більшість. Штрафи стосовно порушень ПДР: тротуар, пішохідний перехід – 680 гривень, перехрестя — також 680 гривень, тротуари — від 340 до 680”, — каже Рустем Еміралієв.

Рустам Еміралієв перевіряє, чи водії оплатили паркування
Рустам Еміралієв перевіряє, чи водії оплатили паркування. Суспільне Львів

На сьогодні вулиці міста перевіряє 50 інспекторів з паркування. Проте цього недостатньо, каже директор департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури Олег Забарило:

“У нас, в департаменті міської мобільності, передбачено 112 штатних одиниць, але я думаю, для того щоби забезпечити превенцію правопорушень у сфері паркування, їх треба в подальшому збільшувати. Ми зараз активно набираємо штат інспекторів з паркування, запрошуємо людей на роботу”.

Харків’янин Олексій Батюк півроку живе у Львові. За цей час його тричі штрафували за паркування. Усе через те, що, за його словами, знайти вільне паркомісце у місті — складно.

“То постійна проблема у Львові з тими паркуваннями. Тут ти можеш приїхати в центр, в тебе там зустріч на 6 годину, і ти можеш ще півгодини кататися, щоб шукати місце. І ти десь наче станеш, ще й штраф отримаєш”, — каже водій.

Харків'янин Олексій Батюк
Харків’янин Олексій Батюк. Суспільне Львів

У міській раді кажуть, дефіцит паркомісць є у центральній частині міста. Тому тут створюють нові платні паркування.

“Найбільша проблема з паркуванням є там, де є попит – це є власне в центральній частині міста. Для того ми зараз поступово облаштовуємо платні місця, зокрема, в центральній частині міста”, — каже Олег Забарило.

Засновник ГО “За якісний транспорт” Святослав Товстига каже, платних паркувань у місті має бути значно більше.

“90-100 відсотків магістральних і міжквартальних вулиць, де це дозволено без порушень, де по факту люди і так паркуються, має бути платне паркування. При тому всьому мають бути абонементи, які мають мотивувати людину. Купив 4-3 зону, ти їдеш умовно до Привокзального ринку і там маєш можливість безкоштовно лишити ту ж саму машину в межах цієї тарифної зони. Там ти пересідаєш на громадський транспорт і в рамках абонемента на паркування в тебе є абонемент на громадський транспорт”, — каже Святослав Товстига.

Завдяки роботі інспекторів з паркування у цьому році до міського бюджету Львова надійшло майже 35 мільйонів гривень.

Новини від "То є Львів" в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/inlvivinua.