Середа, 13 листопада

Місця щасливих людей: де люди не постраждали від вересневої «реформи» АС

Тільки лінивий у ці дні не «пісочив» чиновників усіх рівнів, які заліпили чергове транспортне нововведення саме у дні початку навчань. Обласним посадовцям «дякують» за зміни (хай і позитивні, бо все-таки їздити на автостанції (АС) – то суттєвий прогрес для Львова) акурат під початок навчального року. Вересень і так важкий для пасажира в місті – бо прибувають орди спраглих науки школярів й учнів. А тут іще й «коломийка» із АС…

Місця щасливих людей: де люди не постраждали від вересневої «реформи» АС

А от міським транспортним посадовцям файно «дзінкують» за те, що не спроможні дати лад у своїй господарці. Адже місто наполягало раніше на тому, щоби автобуси приміських напрямків їздили саме до АС! А коли це почалося, то Львів, себто його громадський транспорт, не міг забрати людей від автостанцій. Як то кажуть, ви самі хотіли їхати… Зрештою, місто Лева «славиться» чудернацькими транспортними рішеннями. Чого варта була хоча б зміна маршрутів кілька років тому якраз на Новий рік. Тодішні транспортні очільники, мабуть, і досі не відмолили із себе усі прокльони зимових пасажирів, що леденіли на зупинках.

Та може не все так погано? Ми задалися ціллю знайти щасливців із приміста, по яких «вересневий здвиг» ударив не так сильно. Ось ці пані та панове, пряма мова далі.

Петро Іванович, пасажир з городоцького керунку, побачили пана на АС «Західна»:

«Якщо б ви запитали мене, чи змінилося моє маршрутне життя у вересні, то я б сказав: наразі ні. Слава Богу! Маршрутки мої їздять так, як і їздили. Городоцький напрямок, хоч повинен був із 2 вересня курсувати на вул. Петлюри, але поки “тфу-тфу” все, як і було. Зранку спокійно добираюся “Зеленим Гаєм”, а ж у центр, бо він їде на АС-2. А ввечері, ціла купа всього їде від зупинки напроти Приміського базару. Можливо, з дня на день їх таки вижинуть всіх, тоді буде дилема, і маршрутне моє життя зміниться. Потрібно буде розробляти нову стратегію, як ранкового добирання, так і вечірнього. Минулого року тоді теж зобовязали, та у підсумку – все залишилося так само. Тому, у нас часто люблять приймати рішення, які далекі від реальності. Суцільна фантастика довкола От трамваї точно подорощали, вже кілька днів це перевіряв. В цілому, я з те, щоб розвивали не лише маршрутну інфраструктуру, але й поїзда і придумували щось нове. Про метро не мрію, але надіюся..)»

Пані Марія, продавець городини (автобуси на Перемишляни і Золочів), знайшли її на шостій АС:

«Паночку, в нас сі ніц не змінило!.. Ми їдемо зу села на шесту автостанцию. На Лєніна, та шо Личаківска тепер. Як було – так і є. І раньше, до того, як всі автобуси мусят їхати до автостанциї, ми їхали туда. А потому – на маршрутку в місті чи на трОмваль (я їхала до Винниківского ринку продавати то всьо з города. Спитайте кого хочите – так само скаже».

Бачте, є люди, яких осінній транспортний «бум» і не зачепив. Та, справедливості ради, дамо і дуже «задоволених». Іван, інженер із Жовківщини, спочатку кількома матюгами пояснив, що думає про громадський транспорт Львова і області, описав своє ставлення до всіх транспортних чиновників, їхніх родичів і родичів їхніх родичів, а також місце, куди, на його думку, слід помістити чи не всіх перевізників регіону. Охолонувши, чоловік розказав:

«Найгірше, що із вирішенням перевести приміські маршрутки на автостанції в пригороді зовсім відсутньою є інформаційне забезпечення цього “революційного” кроку. Повідомлено про перенесення рейсів зі звиклих зупинок на АС за напрямками є дуже неточними. Наприклад, кілька приміських рейсів (на Кугаїв, Ззагір’я, Вовків) стартують від Костелу на Привокзальній, ще кілька (на Шоломию та Підтемне) з Сихова. Коли вперше була спроба перенесення маршруток на межі міста – їх не чіпали. Як буде тепер? В кого можна довідатись? Хіба методом “тику” – постояти годину під дощем і зрозуміти, що маршрутки не буде. Ще одна тема – стоянка на площі Теодора. Її теж ліквідують? Звідти на Жовкву і Брюховичі було зручно їздити. Словом перенесення приміських маршруток задумом було цілком виправданим заходом, але реалізація – нелюдська. Інтерес пасажирів міська влада залишила десь наприкінці списку. Скотовозки призначені для худоби. відповідне й ставлення».

Певна річ, що нова реформа почала гудіти чутками. Цікавеньке пишуть в мережах нашого регіону про всі зміни, які були. «Ще маршрутчики роблять цікаву тактику – вони їдуть куди людям тре а потім деякі вертаються на ті прописані автостанції і звідти їдуть . Може по телефону домовляються чия черга шоб для прикладу ас на Петлюри не пустувала сильно

до речі, жителі городоцбкої маршрутки нащебетали мені, що від завтра 140 тоочно має суто виїжджати і їхати до петлюри. значить, всі інші городоцького району теж скоро, бо 140 потянуть їх і скажуиь чо їм можна а нам нє?) тоді або всі або знову як хто хоче і вигідно кому як) все у гроші впреться»

Видно із того повідомлення, що чергова реформа якби в народ не конче пішла… ТА наразі автобуси їздять до АС. Хто знає, може й звикне пасажир. Може й почнуть квитки продавати. Ну але то вже занадто буде, як сказала у відомому анекдоті сільська баба хлопові, що перед тим любив її на сіні, а по тому захотів поцілувати…

Матеріал підготувала спільнота “Маршрутка з району


Підтримайте проект на Patreon

Новини від "То є Львів" в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/inlvivinua.