«Маємо радянську ширину колії». Як на Львівщині хочуть перебудувати залізничну інфраструктуру

Для транспортної інтеграції з ЄС необхідно перебудувати залізничну інфраструктуру під європейський стандарт. Про це повідомив під час дискусії Tvoemisto.tv  «Львів як транспортний хаб: зручне місто для мешканців та швидкий шлях від/до кордону» керівник управління транспорту Департаменту дорожнього господарства ЛОДА Степан Рудницький.

«У міжнародному контексті маємо радянську ширину колії 1520 міліметрів, під яку підв’язана вся інфраструктура. В Європі ширина колії 1435 міліметрів. Львівщина має чотири точки входу – Рава-Руська, Мостиська, Нижанковичі біля Хирова і Смільниця», – зазначив Степан Рудницький.

Наразі вже повністю відновлена євроколія до Хирова, з польськими партнерами пропрацьований запуск потяга. Равою-Руською рух потяга відновлений і продовжений до інших областей. Місцева мережа маршруток теж підв’язана під його графік. Пасажир з іншої області може добратися потягом, а в межах області – маршруткою до Львова чи до Рави-Руської, щоби потрапити на потяг до Варшави. Детальніше про курсування потягу читайте тут.

«Працюємо над розробкою проєктно-кошторисної документації, щоб євроколію з Рави-Руської дотягнути до Брюховичів – ближче до Львова. Для вантажних перевезень – від Мостиськ до Скнилова. Є проєктно-кошторисна документація, USAID готовий профінансувати частину робіт, цього року очікуємо зрушень», – зауважив керівник управління транспорту.

Новини від "То є Львів" в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/inlvivinua.