Майже 800 закупорювань мережі за 5 місяців: містян закликають НЕ викидати в каналізацію засоби особистої гігієни

Вологі серветки, вушні палички, ганчірки, засоби індивідуального захисту (маски) і гігієни, кожного дня потрапляють в каналізацію і осідають на решітках механічного очищення стічних вод очисних споруд ЛМКП «Львівводоканал». Так, вже за 5 місяців цього року підприємство ліквідувало майже 800 закупорювань на вуличній мережі через забиття сміттям. Відтак, Львівводоканал наполегливо просить містян бути відповідальними і не викидати у каналізацію засоби гігієни, тверді та харчові відходи.
Джерело: ЛМР.

«Ми постійно наголошуємо, що каналізація – це не смітник. Не варто плутати їх призначення. На жаль, кожного дня серветки, ганчірки, засоби гігієни та інше волокнисте сміття потрапляє в мережу і заплітається в «коси», на які додатково налипає жир, завислі речовини, і ці «сміттєві острови» забивають мережі, виводять з ладу обладнання, а також спричиняють аварії.

Тому вкотре нагадуємо усім мешканцям та гостям Львова, що правилами користування каналізацією заборонено скидання туди будь-якого сміття, що не розчиняються у воді!», – пояснюють у ЛМКП «Львівводоканал».

Так, у 2022 році працівники ЛМКП «Львівводоканал» ліквідували 1940 закупорювань вуличної мережі. Це в середньому понад п’ять випадків на добу. А вже за 5 місяців цього року було ліквідовано 798 закупорювань.

Відтак, ЛМКП «Львівводоканал» просить львів’ян дотримуватися правил користування каналізацією: 

  • завжди відокремлюйте тверді відходи та утилізуйте їх окремо від рідких;

  • не викидайте в каналізаційну систему харчові відходи;

  • не виливайте в унітази та умивальники жири, які накопичуються на стінах труб, поступово звужуючи їх діаметр;

  • не виливайте горючі речовини в каналізацію;

  • пісок, каміння та інші будівельні матеріали не повинні потрапляти до каналізаційного стояка;

  • не викидайте у каналізацію засоби особистої гігієни, ганчірки, поліетиленові пакети та інші побутові відходи;

  • не лінуйтеся виносити сміття в призначені для цього місця, а не в найближчий відкритий дощоприймач.

Нагадуємо, що ЛМКП «Львівводоканал» забезпечує ремонт і технічне обслуговування вуличної каналізаційної мережі. Якщо ж засмічення каналізації трапилося усередині будинку, в підвалі або на будинковому приєднанні, тоді мешканцям необхідно звернутися до управляючої компанії, ОСББ чи ЖБК або до аварійно диспетчерських служб міста. 

Зокрема корисними можуть бути такі контакти:

  • ЛКП «РАП»: 275 54 16;

  • ЛКП «Господар» Личаківська РА: 295 92 82;

  • ЛКП «РАС» Залізнична РА: 233 20 16;

  • ЛКП «Аварійна служба ФРА» Франківська РА: 263 25 61;

  • ЛКП «ТРАП» Шевченківська РА: 252 10 37.

Новини від "То є Львів" в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/inlvivinua.