У Львові започаткували акцію взаємодопомоги “Підвішена послуга”. Вона діє за прикладом “Підвішеної кави” — людина купує послугу, а скористатися нею може інша у потребі. До цієї акції у Львові долучилися театри, концертні зали, крамниці, заклади харчування та інші.
Джерело: Суспільне.
“Придбай, поділися, потурбуйся” — гасло акції “Підвішена послуга”. Тепер можна оплатити будь-яку послугу, аби нею скористався хтось інший. Заклади пропонуватимуть “підвішену послугу” людям, які постраждали від війни, військовослужбовцям та членам їх родин, дітям-сиротам.

“Це кава, традиційно чи десерти. У піцеріях — це піца. Можна підвісити квиток у галерею, можна підвісити квиток у філармонію чи квиток до Органного залу”, — розповідає керівниця міського управління туризму Христина Лебедь.
Приміщення управління туризму, також бере участь в акції. Там можна підвісити сувенір.

Перш за все, каже Христина Лебедь, акція “Підвішена послуга” допоможе місцевим та переселенцям, яких у Львові чимало, відволіктися й перезавантажитися.
В акції беруть участь 22 заклади. Перелік тут. Пропозиції з переліком “підвішених послуг” у кожному закладі розміщують на видному місці.
У одній з найстаріших кав’ярень Львова акцію “Підвішена кава” започаткували у 2016 році. Мирослав Скочиляс, бариста, каву на піску у цьому закладі готує не перший рік.
“Найгарніша така кава підвішена, найбільше мені сподобалась, для найгарнішої одеситки. І тут приходить така бабця і каже: “То я”, — каже бариста Мирослав Скочиляс.
Традиція підвішеної кави походить з Неаполя — відколи італійці отримували одну філіжанку кави, а платили за дві, даючи можливість поласувати кавою безхатькам.
Авторка: Анастасія Поя