Заява асоціації перевізників Львівщини
Голова міста Львова Андрій Садовий поставив жорстку вимогу щодо дотримання графіку руху міським автомобільним транспортом. ««Я хочу як нормальна людина приходити на зупинку і бачити правдивий графік, щоб маршрутки приходили секунда в секунду. Ми говорили, що до 20 липня це має бути виконане….» Вимога правильна, якби не деякі «але»:
- Якщо ми говоримо про «маршрутки» (автобуси, які працюють в режимі «маршрутне таксі») і вимагаємо, щоб вони зупинялись на визначених зупинках, то суперечимо самому визначенню режиму роботи львівських автобусів. Адже, працюючи в режимі «маршрутного таксі», автобуси повинні зупинятися на вимогу пасажира в місцях, не заборонених правилами дорожнього руху. Нагадуємо, що усі автобуси які обслуговують міські регулярні маршрути, у Львові працюють в режимі «маршрутне таксі». Тобто перш за все необхідно вносити зміни до чинних договорів.
- Дуже хотілося би побачити на автобусних маршрутах у Львові облаштовані зупинки громадського транспорту із заїзними кишенями для посадки-висадки пасажирів, де дійсно можна би було цивілізовано розмістити графік руху автобусів та знаки зупинок громадського транспорту.
- Необхідно забезпечити перевагу в русі громадського транспорту перед іншими видами транспорту, а в місцях, де дозволяє дорожня інфраструктура, організувати виділені смуги для громадського транспорту.
- Заздалегідь при плануванні ремонту доріг, якими пролягають автобусні маршрути, змінювати рух із відповідними обмеженнями для інших видів транспорту цими шляхами, аби уникати корків.
- Необхідно врешті-решт лицем повернутися до проблеми компенсації автотранспортним підприємствам збитків від пільгових перевезень. Компенсація має бути вчасною і повною. Зараз автотранспортним підприємствам Львова компенсація виплачується невчасно і ледь покриває 10% від загального об’єму наданих пільговикам послуг.
- Для досягнення поставленої міським головою цілі необхідно провести чітке розмежування обов’язків міської влади і перевізників, а саме:
- Міська влада організовує реалізацію квитків на проїзд і відповідно збір коштів, контроль за дотриманням пасажирами правил користування громадським транспортом і притягнення до відповідальності за безквитковий проїзд та оплачує автотранспортним підприємствам за виконану роботу.
- Автотранспортні підприємства забезпечують подачу для обслуговування пасажирів технічно справних і належного санітарно-гігієнічного стану автобусів, виконання погоджених графіків роботи, безпечне і якісне перевезення пасажирів.
Підтримайте проект на Patreon
Новини від "То є Львів" в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/inlvivinua.
ТЕГИ:транспорт