п`ятниця, 12 квітня

«Львів’янка, в якої з картки списало 600 гривень за проїзд в автобусі, відмовилася показати виписку з банку…»

Львів’яни продовжуються скаржитися на некоректне списання коштів з банківської картки під час розрахунку за проїзд у громадському транспорті. Нещодавно пасажирка 47-го автобуса повідомила про рекордну суму некоректного списання з картки — аж 600 гривень. Досі ніхто з львів’ян не повідомляв про таку шалену суму, яку зняло з картки… Постраждала пасажирка — пані Оксана. Жінка не зверталася зі скаргою на «гарячу лінію» Львова чи в ЛКП «Львівавтодор», обмежилася написанням обурливого поста в соцмережах.

Джерело: ВЗ.

Фото ілюстративне, автор: Роман Балук

«Ви другі після русні, яким хочеться сказати, як ви… — обурилася 40-річна пані Оксана. — Лише раз розрахувалась в транспорті банківською карткою цього місяця і – мінус 600 гривень з картки. Усвідомлюю, що потрібно віддавати кредити за впровадження електронного квитка спільно з Львівською міською радою, але ж не таким методом. Встановіть QR-коди, як в електротранспорті на маршрутах міста, щоб можна було повноцінно розраховуватись за проїзд. А те ваше шахер-махер».

Журналістка «ВЗ» звернулася по офіційний коментар для ЛКП «Львівавтодор». Керівник ЛКП Микола Власюк пояснив, що пасажирка, в якої з картки списало 600 гривень за проїзд в автобусі, відмовилася показати спеціалістам «Львівавтодору» виписку з банку чи показати скрін свого мобільного застосунку, де видно хто є отримувачем коштів… «Заявниця не мала доказів щодо списання коштів на користь «Львівавтодору», — каже пан Микола.

Спеціалісти «Львівавтодору», каже мій співрозмовник, чотири дні присвятили перевірці, але марно. Фінансових надходжень так і не знайшли. Також перевіряли траєкторію руху скаржниці в громадському транспорті…

Згодом пасажирка визнала, що поспішила з висновками. «Крок за кроком ми дійшли до того, що банк без інформування мене списував кошти на рахунок, який не був відомий для мене, але був прив’язаний до моєї картки. А вже звідти міг йти розрахунок за що завгодно, в тому числі за проїзд…», — туманно написала постраждала пасажирка Львова на своїй сторінці в Фейсбуці.

Журналістка «ВЗ» поговорила з банківським експертом, щоб застерегти інших пасажирів від подібних випадків. Експерт Андрій Ковалів пояснив, що у пасажирки з карткового рахунку могло списати не більше 60 гривень, якщо на валідаторі раптом відзначила попутників чи багаж (таким є ліміт оплат через валідатор). При чому сам банк, який обслуговує картку не може списати з рахунку жодної копійки, все це відображається у виписці банку. Інша річ — у пасажирки може бути «вірусна підписка» на якусь шахрайську схему, де з рахунку можуть красти кошти. Таке трапляється тоді, коли дані картки випадково були розголошені стороннім особам. Андрій Ковалів радить дослідити питання в банку, чи немає там бува «підводних каменів». У будь-якому випадку проблему можна вирішити, якщо закрити банківську картку, з якої несанкціоновано списуються кошти і випустити нову картку. При цьому треба навчитися грамотності поводження з банківськими картками: жоднім стороннім особам не розголошувати персональні дані картки.

Новини від "То є Львів" в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/inlvivinua.