Після багаторічних очікувань, на Сихові нарешті з’явиться ресторан міжнародної мережі McDonald’s. Будівництво двоповерхового ресторану вже триває біля ТРЦ “Арсен”. Відомо, що ресторан матиме функцію автороздачі, а його площа становитиме 585 м2.
Джерело: Сихів. Медіа.
Проте, не так й давно, 21 квітня у 2021 році на Сихові, на Проспекті Червоної калини 60, у ТРЦ «Арсен» відкрили ресторан міжнародної мережі швидкого харчування KFC, відкриття ресторану спричинило шалений ажіотаж, та чи виправдались очікування сихівчан?
Конкуренція, співжиття чи все ж таки на кожен продукт свій споживач?
Ми запитали у експертів чи зможуть два монстри фаст-фуду співіснувати поряд і ось що вони думають з цього приводу.
Всеволод Поліщук, ресторанний маркетолог:
«У випадку з цими двома закладами ми маємо справу не лише з подібною цільовою аудиторією, але й із задоволенням схожої потреби. Звісно, ці потреби McDonald’s та KFC задовольняють дещо в різний спосіб, але це не принципово, бо обидва варіанти, як показує досвід, абсолютно прийнятні для українського споживача.
Правда, на Сихові певна перевага є в McDonald’s, адже в цьому районі очевидна перевага тіста над м’ясом у вподобаннях мешканців. Я б сказав, на момент відкриття буде 3:1 на користь мережі McDonald’s.
За KFC перевага швидшого відкриття і привченої публіки.
За McDonald’s, як на мене, три: більш відомий бренд, згадане вже превалювання тіста на Сихові (гамбургери тут дають баланс м’яса та тіста, у той час, як продукт конкурента асоціюється чисто з куркою), а також більш зручне і помітне розташування.
Утім, це не означає, що хтось виживе, а хтось ні. Думаю, у KFC буде стимул дещо підправити певні нюанси в реалізації формату (бачу трохи скарг на їхніх бізнес-профілях), а відвідувачів вистачить на двох.
Сихів – дуже великий район, розміром з середньостатистичний обласний центр в Україні. Молодий, активний, платоспроможний. Я переконаний, на початку в Макдональдсі буде ажіотаж, і можливо, сусіди навіть отримають додаткову активність у себе через тих, хто не захоче стояти в черзі»
Микола Савуляк, голова Клубу Ділових Людей Україна:
«Два або й більше конкурентів можуть працювати поруч і навіть отримувати синергію. Наприклад, Ви часто помічаєте, що автодилери (конкуренти між собою) працюють поруч – Mercedes, BMW, VW тощо. Це спрацьовує тому, що потенційний клієнт часто не прийняв кінцевого рішення, яке саме авто придбати. Тому він їде туди, де він може “походити” по різних салонах і переглянути різні авто і різні марки авто.
Концентрація пропозиції може приваблювати більший потік клієнтів. То ж завдання і KFC, і McDonald`s і навіть Арсену – привабити потік потенційних клієнтів на майданчик. Люди люблять різноманіття і може вийти так, що один раз клієнт пішов у KFC, а наступного – в McDonald`s».
Ми також поспілкувались із мешканцями Сихова. Багато, особливо серед молоді, очікує на відкриття ресторану McDonald’s, адже, на їхню думку, це мало статись вже давно.
З 50-ти опитаних нами у соцмережах сихівчан, 42-надають перевагу мережі ресторанів McDonal`s і лише 7-KFC. Пояснюють свій вибір різницею в цінах, а також якістю обслуговування та швидкістю видачі замовлень. А якому із закладів віддаєте перевагу ви?
Вероніка Барабаш
Підтримайте проект на Patreon