У понеділок, 3 травня, у Львові запустили велопрокат Bikenow, що працює за так званою байк-шеринговою системою. Bikenow працював у Києві з 2018 по 2020-ий під брендом Nextbike, після чого провів ребрендинг, змінив мобільний додаток і обладнав свої велостанції. Наприкінці квітня на сторінці Bikenow оголосили про вихід на львівський ринок, на якому за схожим принципом від 2017 року працює той самий Nextbike.
Джерело: ZAXID.NET.
Принцип використання Bikenow такий самий, як і в Nextbike та інших системах громадського велопрокату. Спершу потрібно скачати додаток, зареєструватися, поповнити рахунок і через нього відсканувати QR-код велосипеда. Після цього велосипед розблокується і почнеться відлік часу, впродовж якого з вашого рахунку зніматимуть кошти. Особливість цієї системи полягає у тому, що повертати велосипед не потрібно у те місце, де його взяли, головне – припаркувати його на будь-якій іншій станції цього велопрокату.
Одна поїздка на Bikenow у Львові коштуватиме 5 грн за розблокування велосипеда та 50 копійок за кожну хвилину подорожі (наприклад, 20-хвилинна поїздка обійдеться у 15 гривень). Існують також місячні (399 гривень) та сезонні абонементи (1499 грн, діятиме до грудня). При купівлі абонемента перші 30 хвилин кожної поїздки будуть безкоштовними, а кожні наступні 30 хвилин коштуватимуть 20 гривень.
Співзасновник Bikenow Олексій Кладов повідомив ZAXID.NET, що у Львові сервіс поки працює у тестовому режимі – наразі Bikenow встановив 100 велосипедів і збільшить їхню кількістю, якщо буде попит.
Зазначимо що перший в Україні громадський велопрокат відкрили у 2016 році у Львові – це був Nextbike, який тепер працює ще й у Івано-Франківську, Вінниці та Одесі.
За даними аналітичної системи YouControl, окрім Олексія Кладова, який володіє 50% компанії, власниками Bikenow є батько голови Львівської ОДА Зіновій Козицький (40%) та Остап Буденкевич (10%). Козицький та Буденкевич також є засновниками компанії «Некстбайк Україна» – першому належить 80% власності, а другому – 10%.
Підтримайте проект на Patreon