У одному із київських салонів для собак відвідувачці категорично відмовили у обслуговуванні українською мовою.
Про це жінка розповіла у Facebook, – повідомляє Про Львів.
Тетяна Шкуратова, власниця собаки породи джек-рассел-тер‘єр, хотіла записати тварину на прийом. Працівниці салону спілкувалися з нею російською.
І хоч відвідувачка просила перейти на українську, ті категорично не погодилися.
“Хотіла я записати собачку до грумінг-салону Bruno_Groom. А мені відмовили, сказавши, що вони принципово не обслуговують україномовних клієнтів. Я б може і перейшла потім на російську. Да нє тут то било. Я написала відгук в гуглі.
Це можна зробити тут
Bruno_Groom салон для животных
093 273 1619
https://maps.app.goo.gl/Yq6PYWYHgvNVsNTS6
І подала скаргу до Уповноважений із захисту державної мови.
Сьогодні я зайшла до них спеціально, щоб зафільмувати цих дивовижних персонажів. Бо думала, що вже немає людей без мозку))) ось наш діалог коротко:
– Добрий день!
– Стучать нужно!
– А можна записати собаку на чистку зубів?
– Можно. А какая у вас собака?
– Джек-рассел.
– Єто вас на укрАінсокм язикє надо обслуживать?
– Так.
– Ви же пісалі отзив, ми вам сказалі, что принципиально не будєм облуживать вас на укрАінском язикє.
– Я просто подумала, може, ви все-таки будете дотримуватися законів і обслуговувати українською мовою.
– Нєт, у нас нічего не поменялось.
– Тобто ви відмовляєтеся.
– Да, ві видите, какой у вас подход – подпольний, скотскій. І у нас точно такой же.
– Тобто скотскій?)))
– Ві записали на видео, что ві не постучались, когда зашли?
– Ні… (я трохи очманіла від постановки питання)
– Почему ви не рассказиваєте на відео, что ви два раза позвонили, вас проконсультировали, и в конце ви прідрались, что вас не обслуживают на укрАінском язикє. Ми не вас обслуживаем, а собак.
– Тобто собачу мову ви розумієте, а українську ні?
– і т.д. і т.п.”
Підтримайте проект на Patreon