Збільшення кількості чорного піару в телевізійному контенті – одна з головних тенденцій березня.
Найбільш маніпулятивними каналами щодо просування «власного» кандидата та чорного піару проти опонентів протягом усієї виборчої кампанії були канали «1+1» та Прямий. Про це свідчать результати моніторингу ГО «Детектор медіа», презентовані 27 березня.
За даними моніторингу «Детектора медіа», головний осередок маніпулятивних, незбалансованих негативних матеріалів — телеканал «1+1», який посилено намагається дискредитувати Петра Порошенка. Чорний піар тут трапляється як у новинах, так і в програмах «розслідувань» «Гроші» та «Українські сенсації», де компромат зазвичай не підтверджують доказами та не балансують іншою стороною.
Порівняно невеликою кількістю чорного піару обмінюються колишні два крила «Опозиційного блоку»: на телеканалі «Україна», що належить Рінату Ахметову доводять, що справжня опозиція — Олександр Вілкул і що Юрій Бойко співпрацює з владою, а на телеканалі «Інтер», що належить Дмитру Фірташу та однопартійцю Бойка Сергію Льовочкіну — навпаки.
З-поміж інформаційних каналів нищівною незбалансованою критикою та чорним піаром проти конкурентів Петра Порошенка вирізняється Прямий канал. Тут чорний піар зосереджений в авторських ток-шоу. В них незбалансований склад гостей, ведучі дають критичні оцінки опонентам Порошенка тощо.
Також телеканал Прямий знімає багатосерійний мультфільм «Зашкварені» з натяком на кандидатів у президенти України, який межує з чорним піаром. Лідерка «Батьківщини» виступає головною героїнею у всіх випусках. У березні на каналі показали документальний проект «Старий-новий курс для України» про передвиборчу кампанію Юлії Тимошенко, якій також є маніпулятивним і містить елементи чорного піару .
Підтримайте проект на Patreon