п`ятниця, 22 листопада

Девід Бекхем використав музику українського гурту «ДахаБраха» для анонсу свого бренду

Англійський футболіст Девід Бекхем опублікував рекламний ролик власного бренду House 99, в якому звучить композиція Sho Z-Pod Duba українського гурту «ДахаБраха».

Про це повідомляє Громадське.

Новий бренд House 99, назва якого відсилає до року весілля Девіда і Вікторії Бекхем, спеціалізується на продуктах для чоловіків, що включають засоби і інструменти по догляду за шкірою і волоссям.

Як повідомила Громадському арт-менеджер гурту Ірина Горбань, переговори і залагодження формальностей щодо використання треку тривали близько 6 місяців.

«Ми тішимося, що наша музика може бути доречною в будь-яких сферах життя, а також в будь-яких країнах світу» — сказала вона.

«ДахаБраха» — український етно-хаос гурт, що був сформований Владом Троїцьким у театрі «Дах». На рахунку команди 5 окремих альбомів («На добраніч», «Ягудки», «На межі», «Light» та «Шлях») і один, записаний разом з білоруським тріо PortMone («Хмелева project»).

Раніше музику DakhaBrakha використовували в якості саундтреків для канадського фільму «Урожай Диявола», українського мультфільму «Мавка: Лісова пісня» і американського серіалу «Фарго».


Підтримайте проект на Patreon

Новини від "То є Львів" в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/inlvivinua.