Четвер, 21 листопада

У Львові з’явиться перший «смарт-коридор». Що це означає

У Львові на вул. Зеленій, на ділянці від площі Петрушевича до вул. Івасюка, реалізують інноваційний режим світлофорного регулювання «смарт-коридор». Наразі розпочали перший етап впровадження цього масштабного проєкту. Про це повідомили в ЛКП «Львівавтодор».

Джерело: Tvoemisto.tv.

«Смарт-коридор» буде запущено на трьох світлофорних об’єктах вул. Зеленої:

  • вул. Зелена – площа Петрушевича;

  • вул. Зелена – вул. Дороша;

  • вул. Зелена, 69 – вул. Івасюка.

Що таке «смарт-коридор»

Система «смарт-коридор» є надбудовою над режимом світлофорного регулювання «смарт-перехрестя». Тобто, для реалізації «смарт-коридору» хоча б одне з перехресть в проєкті повинне працювати в режимі «смарт».

«Смарт-коридор» – це інтелектуальна система у дорожньому контролері, яка здатна шляхом аналізу дорожнього руху з транспортних детекторів визначати оптимальну тривалість циклу для всіх світлофорних об’єктів, які входять в проєкт смарт-коридору. Це надасть можливість оптимізувати світлофорний цикл і зменшити до мінімуму неефективне використання зеленого сигналу світлофора вздовж коридору.

Що вже зроблено:

  • Замінено старі дорожні контролери, у яких закінчився термін експлуатації, на вказаних трьох світлофорних об’єктах. Це дозволить зменшити кількість поломок обладнання та забезпечить керованість світлофорних об’єктів із Центру керування рухом ЛКП «Львівавтодор».

  • Реалізовано фіксовану координацію між світлофорними об’єктами вул. Зелена – площа Петрушевича та вул. Зелена – вул. Дороша. Швидкісний режим, який дозволить проїжджати ці світлофорні об’єкти без зупинки, становить 45 – 50 км/год. На основі попередніх проєктів координації, очікується зменшення черг на ділянці вул. Зелена між пл. Петрушевича та вул. Дороша уже на цьому етапі реалізації. 

«Наразі запроєктовано програми регулювання в режимі «смарт-перехрестя» та об’єднано їх у проєкт «смарт-коридору». Наступний крок – інженери проводять транспортні мікроскопічні моделювання, де обирається оптимальна організація дорожнього руху і параметри налаштування режимів «смарт-перехрестя» та «смарт-коридору», які дозволять максимально швидко та безпечно забезпечити виїзд транспорту з центральної частини міста», – пояснили у відділі транспортного планування, моделювання та організації дорожнього руху ЛКП «Львівавтодор». 

Що робитимуть далі:

  • Монтаж і налаштування транспортних детекторів та кнопок виклику пішохідної фази.

  • Завершення мікроскопічного моделювання та коригування параметрів проєкту у разі потреби.

  • Програмування дорожніх контролерів.

  • Збір даних за результатами впровадження режиму «смарт-коридор».

«У квітні цього року запустили перше в Україні «смарт-перехрестя» у Львові на вул. Пасічній – Пирогівка. А зараз вже працюємо над впровадженням першого «смарт-коридору» на вул. Зеленій. У результаті його реалізації вдасться швидше пропускати транспортний потік з центральної частини міста, яка значно перенасичена автомобілями, оперативніше реагувати на зміни у дорожньому русі, зменшити черги та затримки транспорту, що у свою чергу позитивно вплине на стан повітря завдяки зменшенню шкідливих викидів в атмосферу», – зазначив директор ЛКП «Львівавтодор» Микола Власюк.


Підтримайте проект на Patreon

Новини від "То є Львів" в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/inlvivinua.