У Львові на вул. Зеленій, на ділянці від площі Петрушевича до вул. Івасюка, реалізують інноваційний режим світлофорного регулювання «смарт-коридор». Наразі розпочали перший етап впровадження цього масштабного проєкту. Про це повідомили в ЛКП «Львівавтодор».
Джерело: Tvoemisto.tv.
«Смарт-коридор» буде запущено на трьох світлофорних об’єктах вул. Зеленої:
-
вул. Зелена – площа Петрушевича;
-
вул. Зелена – вул. Дороша;
-
вул. Зелена, 69 – вул. Івасюка.
Що таке «смарт-коридор»
Система «смарт-коридор» є надбудовою над режимом світлофорного регулювання «смарт-перехрестя». Тобто, для реалізації «смарт-коридору» хоча б одне з перехресть в проєкті повинне працювати в режимі «смарт».
«Смарт-коридор» – це інтелектуальна система у дорожньому контролері, яка здатна шляхом аналізу дорожнього руху з транспортних детекторів визначати оптимальну тривалість циклу для всіх світлофорних об’єктів, які входять в проєкт смарт-коридору. Це надасть можливість оптимізувати світлофорний цикл і зменшити до мінімуму неефективне використання зеленого сигналу світлофора вздовж коридору.
Що вже зроблено:
-
Замінено старі дорожні контролери, у яких закінчився термін експлуатації, на вказаних трьох світлофорних об’єктах. Це дозволить зменшити кількість поломок обладнання та забезпечить керованість світлофорних об’єктів із Центру керування рухом ЛКП «Львівавтодор».
-
Реалізовано фіксовану координацію між світлофорними об’єктами вул. Зелена – площа Петрушевича та вул. Зелена – вул. Дороша. Швидкісний режим, який дозволить проїжджати ці світлофорні об’єкти без зупинки, становить 45 – 50 км/год. На основі попередніх проєктів координації, очікується зменшення черг на ділянці вул. Зелена між пл. Петрушевича та вул. Дороша уже на цьому етапі реалізації.
«Наразі запроєктовано програми регулювання в режимі «смарт-перехрестя» та об’єднано їх у проєкт «смарт-коридору». Наступний крок – інженери проводять транспортні мікроскопічні моделювання, де обирається оптимальна організація дорожнього руху і параметри налаштування режимів «смарт-перехрестя» та «смарт-коридору», які дозволять максимально швидко та безпечно забезпечити виїзд транспорту з центральної частини міста», – пояснили у відділі транспортного планування, моделювання та організації дорожнього руху ЛКП «Львівавтодор».
Що робитимуть далі:
-
Монтаж і налаштування транспортних детекторів та кнопок виклику пішохідної фази.
-
Завершення мікроскопічного моделювання та коригування параметрів проєкту у разі потреби.
-
Програмування дорожніх контролерів.
-
Збір даних за результатами впровадження режиму «смарт-коридор».
«У квітні цього року запустили перше в Україні «смарт-перехрестя» у Львові на вул. Пасічній – Пирогівка. А зараз вже працюємо над впровадженням першого «смарт-коридору» на вул. Зеленій. У результаті його реалізації вдасться швидше пропускати транспортний потік з центральної частини міста, яка значно перенасичена автомобілями, оперативніше реагувати на зміни у дорожньому русі, зменшити черги та затримки транспорту, що у свою чергу позитивно вплине на стан повітря завдяки зменшенню шкідливих викидів в атмосферу», – зазначив директор ЛКП «Львівавтодор» Микола Власюк.
Підтримайте проект на Patreon